فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگيري پنج نفر از سرشاخه های فراریشركت هرمی گاما كه نزديك به 10ميليارد ريال كلاهبرداري كرده بودند خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سردار «عبدالرضا آقاخانی» با بیان این مطلب اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری پنج نفر از سران اصلی و سرشاخه‌های فراری شرکت هرمی گاما از وی موضوع به صورت ویژه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان مورد رسیدگی قرار گرفت. 

وی افزود: با توجه به انهدام شرکت هرمی گاما توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان و متواری بودن تعدادی از سرشاخه‌های این شرکت در سطح کشور تحقیقات وسیعی در این زمینه انجام و مشخص شد، فرد شاکی نیز که خود در این شرکت عضو بوده و مبلغی نزدیک به ۱۰ میلیارد ریال به سرشاخه‌های اصلی آن پرداخت کرده و هیچ سودی از آنان دریافت نکرده است. 

این مقام مسئول عنوان داشت: کارآگاهان با اقدامات تخصصی خود مخفیگاه مته‌مان را شناسایی و در یک عملیات ویژه آنان را دستگیر و تحویل مراجع قضائی کرده و برای آن‌ها قرار تامین مناسب صادر شد. 

به گفته سردار آقاخانی مته‌مان دستگیر شده دارای ۱۱ هزار و ۷۲۷ نفر زیرمجموعه بوده و در آمدی بالغ بر یک میلیون دلار در ماه داشتند. 

فرمانده انتظامی اصفهان، عضویت و فعالیت در شرکت‌های هرمی را یکی از جرایم خاص و از مصادیق بارز اخلال در نظام اقتصادی کشور عنوان کرد و اظهار داشت: کسانی که به خاطر کسب درآمد و دریافت سود به عضویت شرکت‌های هرمی در می‌آیند مطمئن باشند که چیزی جز ورشکستگی و ضرر عاید آن‌ها نخواهد شد زیرا تمام سود سرمایه‌ها توسط سران و سرشاخه‌های اصلی تقسیم شده و این افراد به خاطر منافع خود به فریب افراد ساده و کم اطلاع جامعه پرداخته و سرمایه‌های آن‌ها را به غارت می‌برند. 




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.