گیلان/

23 نفر از اعضای یک شرکت هرمی در آستارا دستگیر شدند

فرمانده انتظامی آستارا گفت: باند ۲۳ نفری اعضای یک شرکت هرمی با تیزبینی پلیس شهرستان آستارای گیلان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت،به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس گیلان،فرمانده انتظامی شهرستان رشت از متلاشي شدن باند خانوادگي سارقان داخل خودرو  خبر داد.
 
 
*باند خانوادگی سارقان داخل خودرو در رشت متلاشی شد
 
فرماندهی انتظامی شهرستان رشت استان گیلان از دستگیری و انهدام باند سارقان داخل خودرو  که از اعضاء یک خانواده بودند خبر داد.
 
سرهنگ "رحیم شعبانی" درتشریح این خبرگفت : درپی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در این شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران  مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .
 
شعبانی در خصوص نحوه دستگیری این افراد بیان کرد:ماموران در بررسی های خود به  یک دستگاه خودروی پراید مشکوک با اطمینان ازنقش سرنشین یا سرنشینان این خودرو در سرقتهای داخل خودرو توانستند در  اقدام ضرب العجلی سرنشینان آن را غافلگیر  و اعضاء یک خانواده  4 نفر 43 ، 32 ، 15 و8  ساله را دستگیرکند.
 
وی اضافه کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی در پلیس آگاهی به 15 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرده و پرونده آنان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
 
فرماندهی انتظامی شهرستان رشت در پایان از دارندگان خودروها خواست از پارک خودروهای خود در مناطق ناامن؛ حا شیه جاده ها؛ خیابانها خودداری نموده و خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی و هشداردهنده مجهز نمایند.

رحیم مهدی زاده افزود: درپی گزارشات مردمی مبنی برخرید و فروش مواد دخانی از قبیل سیگار و تنباکوی غیرمجاز در سطح شهرستان توسط احدی از افراد،  ماموران انتظامی این فرماندهی  بررسی موضوع  را دردستور کار خود قرار دادند.
 
وی افزود: ماموران مبارزه با قاچاق کالا با انجام تحقیقات گسترده و میدانی ، وبا ایجاد ایست و بازرسی طرح کنترل خودروهای عبوری درایستگاه بازرسی ورودی شهرستان آستارا ، خودروی متهم رابامحموله سیگار و تنباکوی غیر مجاز شناسایی ووی رادستگیرکردند.

همچنين مهدی زاده تصریح کرد: در بازرسی از خودرو تعداد 61هزار و800 نخ سیگار قاچاق و 400 بسته تنباکو به ارزش بیش از90 میلیون ریال کشف وضبط  و  متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.
 

*دستگیری 23نفر از اعضا یک شرکت هرمی در" آستارا"
 
باند 23 نفری اعضای یک شرکت هرمی با تیزبینی پلیس شهرستان آستارای گیلان دستگیر شدند.
 
فرماندهی انتظامی  شهرستان آستارا  گفت: در پی دریافت خبری مبنی  فعالیت اعضای  یک شرکت شبکه ای در سطح شهرستان، موضوع توسط ماموران  اداره مبارزه با جعل وکلاهبرداری پلیس آگاهی  این فرماندهی مورد بررسی ویژه قرار گرفت.
 
رحیم مهدی زاده وی افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات پلیسی وتلاش های شبانه روزی موفق به شناسایی محل های تردد و مخفیگاه آنان شدند و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه 23 نفر از اعضائ غیر بومی این شرکت هرمی را به اتهام اخلال در  نظم اقتصاد دستگیر کردند.  
 
فرماندهی انتظامی شهرستان آستارا در پایان با اشاره اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند تصریح کرد: تحقیقات نشان می دهد غالب سود عضویت در این شرکت ها معمولا عاید سرشاخه وسرشبکه ها می شود و به زیرمجموعه ها سودی پرداخت نمی گردد، و پرداخت سودهای کلان فریبی بیش نیست و شهروندان  نباید به بهانه یک شبه پولدار شدن در این گونه شرکت ها عضوشده و سرمایه های خود را به آنها بسپارند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.