مديرکل کميته امداد امام خميني (ره)استان گفت:سال قبل یک هزار و87 طرح اشتغال برای زنان سرپرست خانوار کمیته امداد به اجرا در آمد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد ، به نقل از روابط عمومي واطلاع رسانی كميته امداد استان امان اله حسین پور خاطر نشان کرد: در سال گذشته در استان 2 هزار و 600 طرح اشتغال اجرا شده که از این طرح ها هزار و 87 طرح اشتغال مربوط به زنان سرپرست خانواراست.

وی افزود: براي اين تعداد طرح، 225 ميليون و 334 هزار ريال از محل اعتبارات کميته امداد و تسهيلات بانکي هزينه شد.

وی اظهار داشت : در حال حاضر 21 هزار زن سرپرست خانوار تحت حمایت این نهاد قرار دارند که در راستای تامین سلامت اجتماعی این افراد وخانواده هایشان کمیته مداد اقدام به ارایه خدمات مختلف از جمله تامین مسکن،اشتغال،بیمه ها اجتماعی ودرمانی نموده است.

حسين پور گفت: 5 هزار و 173 نفر از زنان سرپرست خانوار از آموزش هاي فني و حرفه اي بهره مند شدند و به واسطه آن براي 383 مورد هم به واسطه بنگاه هاي کاريابي ايجاد شغل شد و براي هزار و 87 نفر هم از طريق مشاوره هاي شغلي اشتغال زايي شد.

وی با تأکيد بر اين که 105 زن سرپرست خانوار به کمک بسته هاي تشويقي ازدواج مجدد کردند، خاطرنشان کرد: براي ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار، مبلغي بيش از 4 ميليارد ريال هزينه شد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: بجنورد ، ایجاد ، شغل ، زنان ، سرپرست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.