ما برای رسیدن به آرمان موسیقی آذری گروه (تامای) را تاسیس کردیم.

داریوش دهری  خواننده در گفتگو  با خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران از  چگونگی تشکیل گروه موسیقی "تامای" گفت: ابتدا دوست داشتم آرمان‌هایی که در رابطه با موسیقی آذری داشتم را در کارم استفاده کنم به همین دلیل تصمیم به تشکیل این گروه گرفتم و از نوازندگان  حرفه‌ای مثل فرامرز جوادی و دیگر دوستان دعوت به همکاری  کردم. 

وی افزود: "تامای" به معنای ماه کامل است و به خاطر درخشانی و روشنایی آن  تصمیم به انتخاب این نام گرفتیم. 
 
دهری درباره مولفه‌های مدنظرش برای انتخاب موسیقی و ترانه‌ها تصریح کرد: ما در انتخاب هایمان تعدادی از موسیقی‌های قدیمی و فولکور هم داریم و اما بیشتر علاقمندی‌ ما ارائه یک سبک و قالب جدید در کارهایمان است. 

وی از اولین آلبوم خود و مضمون ترانه های آن گفت: آلبوم "آخشاملار" اولین آلبوم ما بود که در سال 90 منتشر شد و معنای آن "عصرهای غربت" و مضمون ترانه‌هایش عشق و محبت بود. 

وی در ادامه عنوان کرد:‌در کنار نوآوری‌هایمان از رسانه‌های جدید و متفاوت هم استفاده کردیم مثل "وی درام" و حتی ساکسیفون  که یک ساز غربی است و استفاده ما از سازهای غربی و محلی، به طور ترکیبی است. 

خواننده گروه "تامای" با اشاره به انتشار آلبوم جدید خود تصریح کرد: این آلبوم تراختور نام دارد و بعد از ماه مبارک رمضان منتشر خواهد شد. 

این خواننده جوان درباره ترانه سراهایی که در این آ‌لبوم و آثار قبلی‌اش با او همکاری کرده‌اند، گفت: بیشتر ترانه‌هایمان از نازنین مجد آوا هستند که اهل کشور جمهوری آذربایجان است و از داخل کشور هم قدرت حسین پور در کارهای من ترانه‌های زیادی را سروده است. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار