رئیس اداره محیط زیست منطقه 3 گفت: برگزاری کارگاه آموزش اصول MSE سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت شغلی برای پیشگیری از وقوع حوادث در دستور کار قرار می‌گیرد.

سمیه السادات تارا رئیس اداره فرهنگی منطقه 2 شهرداری در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری منطقه 3 به منظور جلوگیری از وقوع حوادث و با توجه به اهمیت مسئله ایمنی، حفظ نیروی انسانی و محیط زیست، اقدام به برگزاری کارگاه های آموزش اصول MSE به پیمانکاران  کرد. 

وی تصریح کرد: کارگاه‌های آموزشی طی دو مرحله به مدت 4 ساعت برای تعداد 50 پیمانکار و داوطلب در سطح منطقه در هفته جاری برگزار می‌شود. 

تارا به لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی مفاهیم و الزامات قانون کار اشاره و تاکید کرد: در این دوره‌های آموزشی، شرکت کنندگان با  مفاهیم و تعاریف MSE، الزامات ایمنی قانون کار، الزامات قانونی، بهداشتی و زیست محیطی، ‌آیین نامه پیمانکاران، مزایای ایمن سازی محیط کار، قوانین و مقررات در خصوص MSE، آمار حوادث شغلی و اقدامات ایمنی عمومی در  کارگاه‌ها و نحوه  انجام خدمات MSE توسط بازرسان و پیمانکاران شهرداری آشنا می‌شوند. 
 
وی در پایان  گفت: این دوره‌های آموزشی در شهرداری همراه با نمایش فیلم، انیمیشن آموزشی ایمنی به صورت ملموس با هدف آشنایی پیمانکاران با عواقب ناشی از عدم رعایت ضوابط و استانداردهای ایمنی و حفاظتی در محیط‌های کاری و تبعات ناشی از ‌آن می‌شوند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۲ آبان ۱۳۹۵
با سلام
این فیلمها وانیمیشن ها را چگونه میتوان بدست آورد جهت استفاده در بقیه مناطق وشرگت ها؟
آخرین اخبار