رییس سازمان خصوص‌سازی گفت: صحبت‌های مطرح شده در مورد تغییر نحوه واگذاری سرخابی‌ها در حد حرف است و تا زمانی که در مجلس تصویب نشود اجرایی نخواهد شد.

علی اشرف پوری حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در رابطه با طرح دو فوریتی مجلس برای لغو مزایده چهارم اظهار داشت: در حال حاضر این طرح فقط در حد حرف بوده و اصلا در مجلس مطرح نشده است و هر زمان که در صحن مجلس مطرح شد و نمایندگان تصویب کردند آن وقت می‌توانم درباره این مساله اظهار نظر کنم، اما بهتر است که در ابتدا این طرح ارایه شود و هرزمان که به تصویب رسید پس از آن درباره آن اظهار نظر کنم.

وی درخصوص صحبت‌های نجف‌نژاد درباره این مساله عنوان کرد: به طور کلی نجف‌نژاد به عنوان نماینده محترم مجلس حق دارد که درباره واگذاری سرخابی‌ها اظهار نظر کند، اما اظهار نظر یک یا چند نفر الزاما به منزله به تصویب رسیدن این طرح نخواهد بود. مطمئن هستم مزایده در زمان مقرر برگزار می‌شود بعید می‌دانم مسئولان مربوط، مصوبه را با توجه به حساس بودن تغییر بدهند.

پوری حسینی تصریح کرد: هر زمان قانونی در این مملکت تصویب شد و شورای محترم نگهبان نیز تایید کرد و ابلاغ شد من با آن قانون موافق هستم، من نمی‌توانم در مورد قانون اظهار نظر کنم چرا که برای همه لازم الاجرا است. طرح هنوز ارایه نشده و دو فوریت آن مورد بحث و تبادل نظر صورت گرفته و هر زمان که این امر اتفاق افتاد به طور حتم در این خصوص اظهار نظر می‌کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: مزایده ، تصویب ، سازمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار