فرمانده انتظامی کازرون استان فارس از دستگیری دو سارق مسلح مغازه در این شهرستان خبر داد.

کمین در جاده روستایی برای دستگیری سارقان مسلح/ تحقیقات از دزدان بی‌رحم ادامه داردبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ مهرداد مشوق در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی سرقت مسلحانه از مغازه‌ای در شهر قائمیه در 30 فروردین‌ماه سال جاری، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی موفق شدند با تلاش‌های بی‌وقفه خود دو نفر را در این مورد شناسایی و با توجه به اینکه سکونت متهمان در یکی از روستاهای اطراف کازرون بوده، عملیات ویژه‌ای را برای دستگیری متهمان برنامه‌ریزی کردند.

مشوق ادامه داد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی با زیر نظر قرار دادن محل موردنظر، در یک فرصت مناسب زمانی که متهمان قصد خروج از روستا با یک موتورسیکلت را داشتند، در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی اقرار کردند اظهار داشت: تحقیقات از متهمان در مورد سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

فرمانده انتظامی کازرون در پایان ضمن هشدار به کسانی که سعی دارند امنیت جامعه را خدشه‌دار و آسایش عمومی شهروندان را سلب کنند گفت: پلیس بر اساس قانون با آنان برخورد خواهد کرد و اجازه ایجاد ناامنی به چنین افرادی را نمی‌دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار