رئیس کلانتری مصطفی خمینی طی 15 کیلومتر تعقیب و گریز توانست زورگیران خشن افغان را که پشت دانشگاه آزاد دست به زورگیری می‌زدند، دستگیر کند.

رئیس کلانتری افغان‌های شرور را دستگیر کرد/ زورگیری از مردم پشت دانشگاه آزادبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ساعت 22 شب گذشته در پی سرقتهای معتدد زورگیری در پشت دانشگاه آزاد، سه راهی سرچشمه توسط خودرو پراید سفید رنگ،‌ زنگ اجرای طرح مهار در کلانتری مصطفی خمینی به صدا درآمد.

رئیس کلانتری با واحد های گشتی سریعا در محل حاضر شدند و توانستند یکدستگاه خودرو پراید را که سرنشینان آن همان زورگیران بودند، شناسایی کنند.

بلافاصله ماموران جهت توقیف خودرو و دستگیری متهمان وارد عمل شده ولی راننده پراید با مشاهده ماموران و بدون توجه به فرمان ایست اقدام به فرار کرد.

سپس طی 15 کیلومتر تعقیب و گریز، ریاست کلانتری و ماموران تحت امر وی مجبور به استفاده از سلاح شدند که ضمن درنظر گرفتن قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک یک گلوله جنگی بصورت هوایی کرده که منجر به توقف خودرو شد.

سرگرد سید محمدحسین هاشمی رییس کلانتری 171مصطفی خمینی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهمان به هویت "جابر"، "نظر"، "نصرت" و "مهرداد" که هر چهار نفر که از اتباع افغان بودند، دستگیر شدند که با هماهنگی لازم به کلانتری منتقل شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار