نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد این رژیم طرح ایران برای گشودن جبهه‎های جدید در بلندی‎های جولان را خنثی کرده است.

طرح ایران در بلندی‌های جولان را خنثی کردیم/ در برابر برنامه هسته‌ای ایران از خود دفاع می‎کنیمبه گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از جروزالم پست، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی امروز خود در نشست کابینه مدعی شد این رژیم طرح ایران برای گشودن جبهه‎ای جدید دربلندی‎های جولان را خنثی کرده است.

نتانیاهو در نشست امروز با اعضای کابینه رژیم صهیونیستی گفت: "ما توانستیم همهتلاش هایی را که از سوی مرزها برای به چالش کشیدن ما انجام شده بود، بدون هیچ استثنائی، خنثی کنیم."

وی با اشاره به عملیات اخیر حزب الله و حماس در بلندی های جولان مدعی شد، "در عملیات "سپر حفاظتی"، به حماس بزرگترین ضربه ای را که از زمان پیدایشش متحمل شده است، وارد کردیم. همچنین طرح ایران برای گشودن جبهه‌ای جدید در این منطقه را خنثی کردیم."

نتانیاهو با اشاره به برنامه ای هسته ای ایران افزود، "دولت پیشین اسرائیل برای جلوگیری از دست یابی ایران به سلاح هسته ای تلاش بسیاری کرد. ما نیز این راه را ادامه می دهیم و هیچگاه در این مسیر متوقف نخواهیم شد. اسرائیل حق دارد تحت هر شرایط و در هر موقعیتی از خود دفاع کند."

وی همچنین مدعی شد: "محمود عباس (رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین) پیشرفت در مذاکرات صلح فلسطین را به شکست کشاند. او تصمیم گرفت میز مذاکرات دیپلماتیک را ترک کند و در عوض به حماس روی بیاورد."


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
بلندی های جولان متعلق به مردم سوریه است و اشغالگران باید از این منطقه خارج شوند ، اگر نشوند با زور مجبور به ترک منطقه و سرزمینهای اشغالی فلسطین خواهند شد .
مردم منطقه بیدار شده اند و می دانند که خودشان باید مشکلاتشان را حل کنند و اشغالگران برای زنده ماندن ، مجبور به ترک منطقه هستند .
Germany
ناشناس
۲۳:۰۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
اسراییل یک سگ کودک کش رفتنی هستی انقدر دست وپا نزن کودک کش
Iran (Islamic Republic of)
سید ابراهیم
۱۷:۵۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
من نمدونم این موجود چه مشکلی داره؟
آخرین اخبار