مرفاوی:

تمام تلاشمان را می‌کنیم پیکان در لیگ برتر بماند/تیم ما از لحاظ کیفی کارایی لازم را ندارد

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل راه آهن گفت: این بازی همانند بازی‌های دیگر حساس و سخت است اما ما برای کسب 3 امتیاز به مصاف راه آهن می‌رویم.

تمام تلاشمان را می‌کنیم پیکان در لیگ برتر بماند/تیم ما از لحاظ کیفی کارایی لازم را نداردبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، عبدالصمد مرفاوی در ادامه عنوان کرد: این بازی هم برای ما و هم برای راه آهن بسیار مهم و حساس است. شرایط بالا و پایین جدول طوری است که بازی‌های این هفته را حساس‌تر از گذشته کرده است اما از لحاظ کیفی کارایی لازم را ندارد. ما برای این بازی برنامه داریم و قرار است با تمرکز لازم و استفاده از موقعیت ها 3 متیاز این بازی را بدست آوریم. شرایط خوبی داریم و بازیکنانمان همه آماده هستند و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی مقابل راه آهن رائه دهیم و امتیاز کامل را بگیرم.

مرفاوی با اشاره به اینکه طلسم باخت‌های پی در پی پیکان شکسته می شود یانه تصریح کرد: من در تیم‌های دیگر بودم بعضی از اوقات ما چند هفته هم نمی‌باختیم امام از نیم فصل که به پیکان آمده ام می‌گویند چرا تیم پیکان نتیجه نمی‌گیرد و حتی این موضوع در برنامه 90 هم مطرح می‌شود به هر حال من تمام تلاشم را می‌کنم تا پیکان در لیگ باقی بماند.

وی در خصوص نحوه بازی خط حمله پیکان گفت: ما همیشه تهاجمی بازی می‌کنیم موقعیت هم به دست می آوریم اما مهاجمان ما با بی دقتی آنها را از دست می‌دهند. در بازی فردا هم با 3، 4 مهاجم بازی می کنیم تا موقعیت بیشتری به دست آوریم. همچنین ما محروم و مصدوم نداریم و همه بازیکنان آماده انجام یک بازی خوب مقابل راه آهن هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم که پیکان در لیگ برتر بماند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار