سرمربی تیم فوتبال پیکان در کنفرانس خبری این تیم مقابل پرسپولیس شرکت کرد.

تمام تمرکزم را روی 3 بازی آخر پیکان گذاشتم/برای بقا در لیگ می‌جنگیمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، صمد مرفاوی در کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت: روز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر را تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: به بازی‌های آخر لیگ رسیده‌ایم و بازی سختی در پیش داریم. تیم‌هایی که پایین جدول هستند به دنبال نتیجه می‌باشند. بازی با پرسپولیس با تغییراتی که در کادر فنی این تیم ایجاد شده برای ما بسیار سخت‌تر می‌باشد. امیدوارم بازی خوبی را مقابل این تیم انجام دهیم. تیم پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و بازیکنان توانمندی در اختیار دارد اما ما محکوم هستیم که 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم.

مرفاوی افزود: ما برنامه‌های تیمی خود را به خوبی اجرا کرده‌ایم و تلاش زیادی کردیم اما از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده نکردیم. در چند بازی می‌توانستیم برنده باشیم اما نهایتا نتیجه را واگذار کردیم. در کنار مسائل فنی می‌خواهیم بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی آماده کنیم. مقابل استقلال دقیقه 92 گل زدیم که داور آن را نپذیرفت. نیم فصلی که من در این تیم آمده‌ام تیم پیکان 7 گل زده بود نه 20 گل! ما تا لحظه آخر برای ماندن در لیگ می‌جنگیم و به این امید زنده‌ایم. کار حرفه‌ای این است که یک روز در این باشگاه و روز دیگر در باشگاه دیگر باشی. ممکن است در جایی موفق و در جایی ناموفق باشیم همه مرا می‌شناسند و می‌دانند که من آدم مستقلی هستم. این جزو جذابیت فوتبال است که نتیجه را نمی‌شود از قبل پیش‌بینی کرد.

وی در آخر خاطرنشان کرد: حرف پایانی من این است که من تمام تمرکز خودم را برای 3 بازی آخر پیکان گذاشته‌ام و فعلا برنامه‌ای ندارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار