کرمانی‌مقدم: بازی فردا نبرد مرگ و زندگی است

مربی تیم راه آهن گفت: به طور حتم در بازی فردا هر دو تیم به دنبال کسب 3 امتیاز هستند و این بازی می‌تواند نبرد مرگ و زندگی باشد.

کرمانی‌مقدم: بازی فردا نبرد مرگ و زندگی استبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مرتضی کرمانی‌مقدم در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل تیم پیکان در بازی هفته گذشته نیز قول برد را به هواداران را داده بودیم که خوشبختانه این امر صورت گرفت بزرگان در تیم ما زحمات بسیاری را کشیدند و به طور حتم بازی درمقابل پیکان خیلی سخت خواهد بود اما به دنبال کسب 3 امتیاز هستیم.

وی بیان کرد: دوست ندارم که تیمهای تهران افت کند و در این تیم با فرهاد کاظمی زحمات زیادی کشیدیم تا بتوانیم به اینجا برسیم و در حال حاضر بازیکنان تازه با کارهای تاکتیکی کاظمی سرمربی تیممان آشنا شدند ولی نکته قابل توجه این است که ما با 11 بازیکن به مصاف تیم پیکان خواهیم رفت در حال حاضر فقط این 11 بازیکن در تیم ما حضور دارند و به طور حتم هر تیمی که نیمکت قوی داشته باشد موفق‌تر است.

کرمانی‌مقدم بیان کرد: پول پاداش‌ها را رحیمی داده و درباره این مسئله وی باید پاسخگو باشد.

وی عنوان کرد: تیم پیکان، تیم بزرگی است و سال گذشته نیز خود ما این تیم را بالا آوردیم که باید بگویم که این بازی یک جنگ است و فردا مشخص می‌شود که کدام تیم می‌تواند در لیگ برتر بماند و هر تیمی که بتواند سه امتیاز این دیدار را کسب کند خیالش برای ماندن در لیگ راحت می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نمی‌دانم که کدام تیم قرار است قهرمان لیگ شود اما مطمئن باشید هر تیمی که لیاقت داشته باشد به قهرمانی دست پیدا کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار