معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، با اشاره به نقش پررنگ زنان در احیاء فرهنگ مصرف کالای داخلی، گفت: با برنامه‌ریزی‌های مدون و هدایت پارامترهای موثر می‌توان رویه مصرف‌گرایی داخلی را در کشور تغییر و اتکای مردم به کالای داخلی را گسترش داد.

مولاوردی: از کالای داخلی استفاده می‎کنم/نقش پررنگ زنان در احیای فرهنگ مصرف کالای داخلی
"شهین‌دخت مولاوردی" معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در گفت‌وگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ضرورت خرید و مصرف کالاهای داخلی، اظهارداشت: رئیس‌جمهور همواره بر نهضت افزایش مصرف داخلی تأکید داشته و پیشرفت کشور را در سایه کار، فعالیت و تولید می‌داند و مردم نیز برای نجات از اقتصاد تک محصولی و افزایش صادرات غیرنفتی باید این مهم را مورد توجه قرار دهند.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان تصریح کرد: گسترش مصارف داخلی باید در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و درو‌ن‌زا باشد و نقش زنان در این راستا بسیار موثر است و آنان می‌توانند در تشویق و ترویج مصرف کالاهای داخلی، پرهیز از مصرف‌گرایی و روی آوری به مصرف کالاهای خارجی نقش مهمی را ایفا کنند.

مولاوردی افزود: با برنامه‌ریزی‌های مدون و هدایت پارامترهای موثر می‌توان رویه مصرف‌گرایی داخلی را در کشور تغییر و اتکای مردم به کالای داخلی را گسترش داد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از کالاهای داخلی استفاده می‌کند، اظهار داشت: بنده تا جایی که امکانش باشد ترجیح می‌دهم که از کالاهای داخلی استفاده کنم.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه باید شرایط لازم برای تشویق مردم در مصرف کالاهای داخلی فراهم شود، خاطر نشان کرد: متأسفانه هنوز شرایط لازم برای گسترش کالاهای داخلی مهیا نشده و قطعا از نظر کیفیت نیازمند تمهیدات گسترده‌ای است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار