توکلی گفت:آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی 16 مرداد ماه برگزار خواهد شد و کارت شرکت در این آزمون و برگ راهنمای مربوط از روز سه شنبه 13 مرداد ماه بر روی سایت سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران افزود: تا ساعت 8 صبح امروز 16 اردیبهشت تعداد 81 هزار و 979 داوطلب در این آزمون ثبت نام نموده‌اند. 

وی افزود: بر اساس  برنامه زمانی پیش بینی شده 23 کد رشته امتحانی آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی سال 94 در صبح روز جمعه 16 مرداد ماه برگزار خواهد شد. 

وی در پایان گفت: کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوط از روز سه شنبه 13 مرداد ماه لغایت روز پنج‌شنبه 16 مرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان مذکور ضرورت دارد که در این مهلت به سایت سازمان مراجعه و بر اساس دستور العمل‌های مربوط ضمن مشاهده کارت شرکت در آزمون، نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون خود و برگ راهنمای مربوط اقدام نمایند. 




انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار