عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات گفت: شفافیت بازار، تدوین برنامه منظم، ورود سرمایه گذار داخلی و خارجی در ایجاد بستر مناسب برای توسعه اقتصادی تاثیر گذار است.

عزت الله یوسفیان ملا عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، گفت: برای رسیدن به توسعه اقتصادی در ابتدا باید برنامه‌ای مدون تدوین و براساس آن عمل شود که این رفتار با تقسیم کار در میان سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف همراه است.

 وی در ادامه اظهار داشت: دولت باید بستری را برای ورود سرمایه گذار خارجی و سرمایه گذار داخلی فراهم کند که هردو گروه اعتماد برای ورود به بازار را داشته باشند. 

یوسفیان ملا در خصوص ایجاد بستر مناسب گفت: اخیرا از سوی مجلس قوانینی اعم از رفع موانع تولید و رونق در کسب و کار به تصویب رسیده که این قوانین در ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری موثر است همچنین استفاده از بخش خصوصی برای افزایش بهره‌وری نیزمی‌تواند راهگشا باشد.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه با فساد اقتصادی در شفافیت بازار و در نهایت توسعه اقتصادی نقش بسزایی دارد که امیدواریم بتوانیم در این عرصه نیز موفق ظاهر شویم.

انتهای پیام/
برچسب ها: اقتصاد ، بودجه ، دولت ، رشد ، صنعت ، محاسبات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار