رژيم دست نشانده آل سعود براي راضي نگهداشتن اربابان خود ، حاضر شد مردم بي دفاع و مظلوم يمن را به خاک و خون بکشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ؛ حجت الاسلام والمسلمين صديق عرباني ، در خطبه هاي نماز جمعه امروز در مصلاي بزرگ امام خميني رشت ، با محکوم کردن جنايات ددمنشانه ي رژيم سعودي ، گفت : رژيم بي کفايت آل سعود با همراهي آمريکا و به نمايندگي از رژيم پليد اسراييل ، جنگ افروزي پيشه کرده و مردم مظلوم و بي دفاع يمن را به خاک و خون کشيده است.

خطيب جمعه ي رشت ، حمله ي سعوديها به يمن را طرحي آمريکايي – صهيونيستي خواند و افزود : رژيم منحوس سعودي بداند مردم يمن با مقاومت جانانه و ايستادگي خود ، متجاوزان را نابود کرده و راه برگشتي برايشان نخواهندگذاشت.

امام جمعه ي موقت رشت در بخشي ديگر از خطبه ها ، با اشاره به توصه هاي رهبر معظم انقلاب به اعضاي تيم مذاکره کننده هسته اي کشور ، گفت : با تهديدهاي گوناگون غرب ، در عزم ملت بزرگ ، شريف و باهيبت ايران اسلامي خللي وارد نخواهدشد و اين ملت از مواضع به حق خود حتي يک قدم هم عقب نشيني نخواهدکرد.

حجت الاسلام والمسلمين صديق عرباني ، در ادامه با اشاره به 12 ارديبهشت ، روز معلم ، بر جايگاه ويژه و والاي معلمان تاکيد کرد و افزود : به فرموده ي مقام معظم رهبري ، هرگونه هزينه کردن و تخصيص اعتبار در مجموعه ي آموزش و پرورش ، سرمايه گذاري تاثيرگذار براي آينده ي بهتر است.

امام جمعه ي موقت رشت با اشاره به آمار بيکاري جوانان در گيلان گفت: مسوولان ارشد استان بايد براي جوانان ، به عنوان آينده سازان کشور و حافظان و حاميان حريم امن خانواده ، برنامه ريزي و با افزايش اشتغال ، آينده ي آنان و کشور را تضمين کنند.

وي با اشاره به آغاز هفته ي هلال احمر ، با قدرداني از زحمات و خدمات اعضاي جمعيت هلال احمر ، به عنوان نهادي مردمي و در کنار مردم ، گفت : جمعيت هلال احمر در همه ي بحرانها و مشکلات با حضور به موقع و تاثيرگذار، از مردم حمايت کرده و يار و ياور آنان بوده و هست.

حجت الاسلام والمسلمين صديق عرباني ، در پايان با تاکيد بر مشکلات اقتصادي برخي اقشار کم درآمد جامعه ، از ادارات و شرکتهاي آب ، برق ، گاز و مخابرات خواست به منظور کمک و ياري خانواده هاي کم درآمد ، فرصت بيشتري در اختيار آنها قراردهند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: گیلان ، رشت ، آل سعود ، یمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.