مدیر اجرایی تیم فوتبال گفت: قول میدهم کوچکترین مشکلی در تیم ملی رخ ندهد و کی روش هم مربی با شخصیت و بزرگی است و حاشیه ای ندارد.

پیروانی: برای همکاری با کی‌روش کوچکترین مشکلی ندارمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افشین پیروانی اظهار داشت: جلسات متعددی با کفاشیان داشتم و از طرفی دیگر دو ، سه جلسه نیز با کی روش برگزار کردم و در نهایت فدراسیون فوتبال به این نتیجه رسید من را به عنوان مدیر ورزشی تیم ملی انتخاب کند و بابت این مسئله خوشحالم و تمام تلاشم را به کار میگیرم تا اتفاقات خوب برای تیم ملی کشورمان رخ بدهد.

وی بیان کرد: حالا که این سمت را در تیم ملی قبول کردم و آمدم تلاش می‌کنم چیزی که الان حاکم است بهتر شود و باید تمامی پیشکسوتان و دست اندرکاران دست به دست بدهیم تا تیم ملی که راه سختی را در پیش دارد بتواند به خوبی این مسیر را با هدف طی کند.

پیروانی در خصوص اینکه پستش همان سرپرستی است یا خیر افزود: یک سری از کارها بر عهده سرپرست است و باید بدانیم که پست مهمی است و فدراسیون فوتبال دنبال یک فرد ورزشی بود و یک سری اختیارات اردوها، بازی های خارجی، بین المللی و جلسات AFC بر عهده من است و با اختیارات آمدم.

وی عنوان کرد: هیات رئیسه با حضور من موافقت کردند و روز گذشته هیات رئیسه در مشهد بودند و برگردند نشستی را برگزار می‌کنیم.

پیشکسوت فوتبال تصریح کرد : کار سختی را در پیش رو خواهیم داشت وما باید قبول کنیم کشورهایی مثل کره، ژاپن و استرالیا از ما بالاتر هستند و الان برای جام جهانی برنامه ریزی و هدف گذاری می کنند. 2 تیم از امارات ، 2 تیم از قطر، 2 تیم از عربستان و 2 تیم از ایران بالا آمده اند. تیم های دیگر هم دارند کار می‌کنند و در نشستی که با کفاشیان داشتیم به وی گفتم ما فکر کنیم ایران هستیم و یک زمان فوتبال اول آسیا بودیم و حرف هایی برای گفتن داریم. 

پیروانی در پاسخ به این سوال که شما با کی روش هم صحبت کردید و مذاکراتی داشتید عنوان کرد: بعد از اینکه با فدراسیون فوتبال به نتیجه دلخواه رسیدم چند جلسه با کی روش داشتم و در حال حاضر در کمپ تیم ملی دفتری داریم و هر روز مانند یک کارمند از 10 صبح تا 5، 6 بعد از ظهر در آنجا حضور داریم و تمامی کادر و کی روش می آیند وکارمان را انجام میدهیم و فکر میکنم که کارها به نحو احسن در حال شکل گرفتن است و ما یک برنامه مدون برای رسیدن به جام جهانی روسیه داریم که تمام برنامه ریزی های آن نیز صورت گرفته است.

وی در خصوص اینکه آیا برای همکاری با کی روش مشکلی نخواهد داشت افزود: به نوعی از اول کارم چنین بوده که اول احترام به خودم میگذارم تا دیگران مجبور شوند به من احترام بگذارند. در نهایت تمام سعی و تلاشم را میکنم تا در وهله اول به تیم ملی کشورمان کمک کنم و مطمئنا بحث و حرف و حدیث هایی حول و حوش کی روش می چرخد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: تلاش کی روش این است که این دوره با تیم ملی ایران به جام جهانی برسد و جزو معدود مربیانی است که که می‌تواند ایران را برای 2 بار به جام جهانی ببرد. در حال حاضر بحث سخت افزاری و لجستیک فوتبال ما مشکل دارد و کی روش تنها به دنبال زمین خوب است تا بتواند توجیهات را از بازیکنان بگیرد .

وی بیان کرد: کی روش چرا باید بازیکنان تیم ملی را دعوت کند و اول روی مباحث بدنی کار کند و باید بدانیم که این مسئله یکی از مشکلات فوتبال ما است و اگر بازیکن در باشگاهش آماده شود و به تیم ملی بیاید خیلی بهتر خواهد بود.

پیروانی افزود: ما در مراسمی بودیم که یکی از اساتید فوتبال از جای خود برخاست و به انتقاد از کی روش پرداخت و اگر تا قبل از آن برای هر کسی چند ثانیه دست می زدند اما برای آن فرد چندین دقیقه کف زدند و به نظر می‌رسد انتقاد از کی روش به نوعی به جلب توجه کردن تبدیل شده است.

وی در خصوص اهمیت دادن به مربیان از جمله یحیی گل محمدی و امثال وی عنوان داشت: این مسائل مربوط به کی روش نمی‌شود و به برنامه ریزی ما و فدراسیون بر میگردد. در حال حاضر لیگ در حال اتمام است و یک فاصله می افتد. مطمئنا دوستان ما باید برنامه ریزی کنند و از فدراسیون و مسئولان بخواهند یک اردوی 20 روزه و 30 روزه با مربیان بزرگ دنیا برای پیشرفت فوتبالمان داشته باشند.

مدیر اجرایی تیم ملی در خصوص همکاری کی روش با مربیان لیگ برتر تاکید کرد: همین جا اعلام میکنم من این اختیار را دارم دوستانی که شما نام بردید می‌توانند از آخر این ماه با من در ارتباط باشند و به اردوهای ما بیایند. با ما نشست داشته باشند و حضور فیزیکی در تمرین داشته و هر کاری که باعث پیشرفت فوتبال ما می‌شود را دریغ نخواهم کرد. کی روش با شرایطی که بوجود می آید صد در صد در اختیار دوستان خواهد بود. ویسی، خاکپور، منصوریان و غیره هر کسی که دوست دارد با من در ارتباط باشد یا باشگاه های آنها به ما نامه بدهند تا آنها بیایند و در تمرینات حضور داشته باشند تا فاصله ها از بین برود.

وی افزود: به نظر من فوتبالیست زحمت میکشد و پول تخصص خودش را میگیرد. باید بگویم از دوران بازیگری ام در سال 82 ، 83 در پرسپولیس طلب دارم ولی اداره مالیات آن را گرفته است. اینکه گذرنامه کی روش را می‌گیرند تبعاتی برای ما هم دارد و از فدراسیون فوتبال تقاضا دارم تعاملی کنند و هر تصمیمی که به نفع فوتبال کشورمان است را انجام بدهند.

پیروانی در خصوص وضعیت پرسپولیس افزود: سرمایه اصلی پرسپولیس هواداران هستند. تغییراتی که در تیم پرسپولیس صورت گرفته روی کار تیم تاثیر گذاشته بود اما نژاد فلاح در این مسئله زحمت زیادی کشید و با تمام وجود کار می‌کند تا مشکلات برطرف شود و وی توانست مربی بزرگی را به تیم بیاورد و امیدوارم پرسپولیس در آینده نتایج دلخواه خودش را بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۱:۲۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
آقای پیروانی عزیز:همکاری با کی روش افتخار بزرگی است که نصیبتان شده و امید است که تجربیات خوبی کسب کنید. فرافکنی از خصوصیات اشخاص کم سواد و ناتوان است و مطمئن باشید اکثریت مردم حامی کی روش و شما هستند.موفق باشید.
آخرین اخبار