شهبازی عنوان کرد:

عرضه 350 عنوان کتاب نشر شاهد در نمایشگاه

مدیر کل اسناد بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: نشر شاهد 350 عنوان کتاب شاخص در حوزه شهید و شهادت را در بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، عرضه کرده است.

محمود شهبازی، مدیر کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، تصریح کرد: 25 عنوان از این کتاب‌ها چاپ اولی است که از این آثار در نمایشگاه رونمایی می شود.

وی ادامه داد: برپایی نشست تاریخ شفاهی ایثار و شهادت با حضور نویسندگان حوزه ادبیات پایداری در غرفه شاهد، از برنامه‌های اجرایی این دوره انتشارات شاهد، بنیاد شهید است.

مدیر کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران، با تاکید بر ارائه تخفیف به خانواده ایثارگران در نمایشگاه کتاب، افزود: در این نمایشگاه به خانواده شهدا و جانبازان، دانشجویان و دانشآموزان شاهد، 30 درصد تخفیف ارائه می‌شود.

به گفته رویکرد نشر شاهد انتشار مستندات ایثارگران، مجموعه کتاب و صایای کامل شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نشر کتاب است.

گفتنی است، علاقمندان به بازدید از آثار نشر شاهد،می‌توانند به سالن شبستان محلی امام خمینی "ره" راهرو 4غرفه نشر شاهد مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار