منوچهر رضاخانی گفت: مهمترین برنامه‌های من در کمیته داوران این است که بتوانم حق‌الزحمه داوران را به موقع پرداخت کنیم و آنها را به جایگاه اصلی‌شان برسانیم.

داوران را به جایگاهی که حقشان است می‌رسانیم/وزنه‌برداری با وجود مرادی آینده روشنی داردمنوچهر رضاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من برنامه‌های زیادی در کمیته داوران دارم که پرداخت حقوق داوران و رساندن آنها به جایگاهی که حقشان است از مهمترین این برنامه‌ها است. همچنین با توجه به اینکه کمیته داوران حدود 2 سال است که هیچ همایش و گردهمایی برگزار نکرده بنابراین در اولین فرصت این همایش را برگزار می‌کنیم تا حرف‌های داوران را بشنویم و از انتقادات و پیشنهاداتشان بهره‌مند شویم.

*عملکردم با فعالیت همزمان تضعیف نمی‌شود

وی در پاسخ به این سوال که آیا فعالیت در وزنه‌برداری کمیته داوران عملکردتان را تضعیف نمی‌کند بیان کرد: هیأت وزنه‌برداری یک بحث افتخاری است و درآنجا منشی، دبیر، مسئول کمیته آموزش، مربیان و افراد دیگری حضور دارند که کارهای لازم در هیأت را انجام می‌دهند بنابراین من بیشتر تمرکز را در کمیته داوران می‌گذارم که نتایج خوبی در این حوزه داشته باشم.

رئیس هیأت وزنه‌برداری همدان در پایان خاطر نشان کرد: با حضور علی مرادی وزنه برداری ایران آینده روشنی دارد؛ مرادی از تمام نیروها و قهرمانان قدیمی برای فعالیت و کمک به این رشته دعوت کرده و افرادی که در کمیته فنی هستند دارای تحصیلات بالا و مقام‌های خوبی نیز در وزنه‌برداری هستند و با این وجود آینده روشنی پیش رویمان قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار