بازیکن تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام اعتقاد دارد که مربی سابق تیم عصبی و پرخاشگر بود و این موضوع با فرهنگ و شخصیت بازیکنان ایرانی جور در نمی آمد.

 حامد آفاق در آستانه دیدار نیمه نهایی لیگ حرفه ای مقابل مهرام تهران به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ما در بازی ماهشهر هم خیلی خوب بدون بازیکن خارجی کار کردیم. مهرام تیم قدرتمندی است و با وجود حامد حدادی در زیر حلقه نسبت به ما برتری داشت که توانست ببرد. در چند روز آینده بازیکنان خارجی هم به تیم ما اضافه می شوند و شرایط برای نیمه نهایی خیلی فرق می کند. 

وی ادامه داد: در مرحله نیمه نهایی دو تیم یک –یک هستند و باید همه چیز را از صفر شروع کنند. بازی های مرحله نیمه نهایی میان ما و مهرام زیبا می شود و امیدوارم تماشاگران هم از آن لذت ببرند.

مشکل بازیکنان خارجی این فصل پتروشیمی چیست؟ آفاق توضیح داد: تیم ما دچار بحران هایی در طول فصل شد. مربی تغییر پیدا کرد و تفکرات هر کدام از مربیان و سلیقه آنها در بازیکن خارجی به یک شکل است. این موارد باعث بروز مشکل در جذب بازیکن خارجی شد.

میتف با فرهنگ ما جور نبود

ملی پوش پتروشیمی در مورد تغییر مربی تیم گفت: تاثیر این کار را در بازی با مهرام دیدید. میتف مربی بدی نیست اما از نظر شخصیتی و فرهنگی به ما نزدیک نبود. او خیلی عصبی و پرخاشگر بود که این با شخصیت ما جور در نمی آمد. حالا شرایط خیلی بهتر شده است و مقابل مهرام راحتتر بازی کردیم.

آفاق در مورد این فصل از لیگ بسکتبال تاکید کرد: این فصل برای بسکتبال ایران واقعا بد بود. فشار زیادی با دو لیگی شدن به بازیکنان وارد شد. بازی ها لوث شدند. لیگ فوتبال هم از ما زودتر تمام شد، در حالی که لیگ والیبال دو ماه قبل تمام شده بود. هنوز هم سوال دارم که لیگ ملی چه بازخوردی برای ما داشت؟

لیگ ملی ایده مسخره ای بود

وی ادامه داد: برنامه ریزی ها برای لیگ امسال درست نبود. لیگ ملی واقعا ایده مسخره ای بود. غیر از چند بازیکن مهرام چه پدیده ای داشتیم؟ امیدوارم سال بعد لیگ ملی را حذف کنند چون باعث استهلاک بازیکنان می شود. نه تنها من و سایر ملی پوشان بلکه بازیکنان دیگر هم هیچ انگیزه ای برای چنین لیگی ندارند. 

گارد پتروشیمی در مورد انتظارات خود از رئیس بعدی فدراسیون در آستانه برگزاری انتخابات گفت: انتظار از رئیس بعدی این است که شرایطی به نفع بسکتبال ایجاد کند. اوضاع در این چند ماهی که فدراسیون با سرپرست اداره می شد، خیلی خراب است. بازی های لیگ، برنامه ریزی، بحث داوری و همه چیز دیگر روی هوا است. 

وی اضافه کرد: امیدوارم شرایط خوبی در بسکتبال ایجاد شود که اسپانسرها به لیگ برگردند. مانند زمانی که تیم های صنام و صباباتری در لیگ بودند، بازیکنان خارجی خوب به ایران بیایند و لیگ به یک یا دو تیم ختم نشود بلکه 5 تا 6 تیم خوب برای پلی آف بجنگند.

انتهای پیام/
برچسب ها: آفاق ، بسکتبال ، ماهشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار