معاون راه‌های روستایی وزارت راه و شهرسازی در سفر به شهرستان خوی گفت: 5هزار کيلومتر راه روستایی بهسازی و آسفالت می‌شود .

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، معاون راه‌های روستایی وزارت راه وشهرسازي در سفر به شهرستان خوي و در بررسي مسائل مشکلات راه‌هاي روستايي اين شهرستان گفت: امسال بهسازي و آسفالت 5 هزار کيلومتر راه روستايي جديد در الويت برنامه‌هاي وزارت راه وشهرسازي است.

ميرشفيع افزود: بابهسازي و آسفالت اين تعداد ازراه روستايي،ظرفيت  آسفالت راه‌هاي روستايي کشور از 10 هزار کيلومتر به 110 هزار کيلومتر و ميزان برخورداري روستائيان از راه روستايي اسفالت در کشور از 91 درصد به 93 درصد مي رسد.
 
معاون راه‌هاي روستايي وزير راه و شهرسازي مشارکت دهياران و مردم رادر اجراي طرح‌هاي راهسازي روستاي خوب  عنوان کرد و گفت: با مشارکت مردم و دهياران بيش از 1700 کيلومتر راه روستايي در کشور بهسازي و آسفالت شده است. 

وي همچنين از ساماندهي راه‌هاي روستايي بالاي 50 خانوار استان‌هاي آذربايجان غربي ،سيستان بلوجستان ،هزمزکان خراسان شمالي و ايلام درسال جاري خبرداد . 

ميرشفيع در سفر به خوي همچنين از عمليات اجرايي راه‌هاي خوي ايواغلي قره ضيالدين بازديد کرد و براي تامين قير و تکميل راه 7 کيلومتري روستايي ايواوغلي قول مساعد داد .

محبت خواه مديرکل راه و شهرسازي استان نيز در اين بازديد گفت: امسال بيش از 400 کيلومتر راه روستايي در آذربايجان غربي بهسازي و آسفالت و در 400 کيلومتر ديگر روکش آسفالت ميشود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار