باز هم در یک پدیده نادر یک قبیله اولیه اینبار در آب‌های اقیانوس هند متعلق به شبه قاره هندوستان شناسایی شده‌اند که دارای رفتاری تهاجمی هستند و در یک جزیره کوچک ولی بسیار زیبا زندگی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، کارشناسان آب و هواشناسی به تازگی هنگامی که توسط هواپیما در حال پرواز بر فراز اقیانوس هند و جزایر کوچک آن در ارتفاع کم بوده‌اند به طور ناگهانی با یک جزیره دارای قبیله‌ای بومی و اولیه مواجه شده‌اند.


 بر اساس تحقیقات، اهالی این جزیره بسیار بومی هستند و جامعه آن‌ها 60 هزار سال قدمت دارد ولی هیچ ارتباطی با دنیای متمدن نداشته‌اند.


بررسی‌ها نشان می‌دهند، دولت هند پس از کشف این جزیره برای تحقیقات بیشتر و سایر مسائل امنیتی تماس با اهالی جزیره را ممنوع اعلام کرده و تا شعاع 3 مایلی از اطراف جزیره منطقه ممنوع دریای بر قرار کرده است.


این جزیره دارای سواحل زیبا و جنگل‌هایی انبوه است، اما هیچ کس جرات نزدیک شدن به آن را ندارد.

کارشناسان در هنگام بررسی این جزیره با پرتاب نیزه، چوب و حتی سنگ‌های آتشین از سوی بومیان مواجه شده‌اند زیرا آن‌ها تا به حال هواپیما ندیده بودند.

پزشکان اعتقاد دارند اهالی این جزیره دارای سیستم ایمنی ضعیفی در مقابل بیماری‌ها هستند و باید رو به رو شدن با آن‌ها با احتیاط فراوان صورت گیرد.



انتهای پیام/

برچسب ها: دولت ، هندوستان ، بومی ، جزیره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار