مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

بارسا، بایرن را گلباران کرد

در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی فوتبال لیگ قهرمانان اروپا ، دو تیم بارسلونا و بایرن مونیخ به مصاف هم رفتند و بارسایی ها توانستند با نتیجه پر گل 3 - صفر تیم برتر میدان لقب بگیرند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در چارچوب بازی دوم مرحله دوم نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب دو تیم بایرن مونیخ و بارسلونا در نیوکمپ به مصاف هم رفتند و بارسایی ها توانستند با نتیجه پر گل 3 بر صفر تیم برتر میدان لقب بگیرند.

بازی تا دقیقه 10 میان دو تیم بدون گل سپری شد اما بارسایی ها که از ابتدا سرعت بالایی داشتند، با مثلث سوارز،مسی و نیمار حملات متعددی را به سمت دروازه باواریی ها شکل دادند.

در دقیقه 11 لویس سوارز در یک موقعیت تک به تک با مانوئل نویر ناکام ماند.

اما در ادامه این دیدارآبی اناری پوشان حملات شدیدی را آغاز کردند.

در دقیقه 16 تک موقعیت لواندوفسکی برای باواریی ها از دست رفت.

در دقیقه 32 الونسو باریکن بایرن مونیخ به خاطر خطا بر روی مسی کارت زرد دریافت کرد و بارسا صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و در نهایت ثمری نداشت و مانوئل نویر شوت مسی را به طور کامل با یک جا گیری خوب دفع کرد.

نیمه نخست دیدار دو تیم فوتبال بارسلونا و بایرن مونیخ در چهار چوب رقابت های رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

در دقیقه 46 بازی، دنی آلوز بازیکن بارسلونا خطا کرد وپس از دریافت کارت زرد از ریتزولی داور این دیدار، بایرن را صاحب یک ضربه ایستگاهی کرد که ثمری نداشت. 

در دقیقه 51 مهدی بن عطیه بازیکن بایرن مونیخ به خاطر خطا بر روی اینیستا کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه 63 پیکه کارت زرد گرفت و با اختلاف کمی هم نیمار در دقیقه 68 به خاطر برخورد با مولر نیز کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه 76 بارسلونا روی شوت زیبای فوق ستاره آرژانتینی خود لیونل مسی از پشت محوطه جریمه به گل رسید.

در دقیقه 80 مسی بار دیگر استعداد بی نظیر خود را به همگان نشان داد و نویر را مغلوب خود کرد و گل دوم بارسلونا را به ثمر رساند.

 ماسکرانو بازیکن باشگاه بارسلونا در دقیقه 88 جایش را به بارترا داد.

نیمار در دقیقه 93 کار بایرن مونیخ را یکسره کرد و بر روی یک ضد حمله استثنایی با پاس فوق العاده مسی بارسلونا را به گل سوم رساند.

در پایان باشگاه بارسلونا موفق شد با نتیجه 3 بر صفر در خانه خود از سد بایرن مونیخ بگذرد و به رکورد شکست ناپذیری خود در بازی های خانگی ادامه دهد.

با این باخت سنگین بایرن مونیخ کار یسیار دشواری در آلینس آرنا در دیدار یرگشت پیش رو خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار