معاون رئیس جمهور خبر داد:

آغاز رتبه بندی معلمان از اول مهر ماه سال جاری

محمد باقر نوبخت، که برای برای تجلیل از معلمان نمونه به قزوین سفر کرده بود با بیان این خبر گفت: در این نظام فرهنگیان در5 گروه رتبه بندی می شوند و به نسبت رتبه ای که دارند به حقوقشان افزوده می شود

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛ نوبخت با اشاره به بودجه بیست و چهار هزار میلیارد تومانی آموزش و پرورش در سال94 افزود: با آغاز آغاز رتبه بندی معلمان از اول مهر ماه سال جاریطرح رتبه بندی تا پایان سال هزارو350میلیارد تومان اعتبارات ویژه مازاد بر بودجه آموزش و پرورش برای این طرح در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: پیش بینی می کنیم برای سال آینده نیز سه هزار و 500میلیارد تومان به طرح رتبه بندی فرهنگیان اختصاص یابد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هم در این مراسم با اشاره به تعداد 24 هزار معلم و 216هزار دانش آموز در استان گفت:این معلمان و دانش آموزان یک مکان تفرحی و اردویی ندارند که زمین مورد نظر برای این طرح در نظر گرفته شده است اما برای شروع عملیات عمرانی نیازمند مساعدت دولت هستیم.

قاسمی افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با آقای نوبخت جلسه ای با حضور استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل آموزش و پرورش در اوایل هفته آینده در تهران جهت بررسی این موضوع تشکیل می شود.

در این مراسم از یک معلم نمونه کشوری، 12 معلم نمونه استان و 220 معلم نمونه منطقه ای تجلیل و همچنین از دو کتاب عملکرد فعالیت های آموزش و پرورش در چهار سال گذشته و برنامه های چهار سال آینده این اداره کل رونمایی شد.

همچنین در این مراسم با اهداء لوح یادبودی از خدمات ارزشمند آیت اله هادی باریک بین نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه سابق شهر قزوین تجلیل شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور بعدا زمراسم تجلیل از معلمان قزوین مستقیا راهی شمال کشور شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.