بهره‌برداری از 108 واحد مسکن مهر بهنمیر

رئيس بنياد انقلاب اسلامی کشور گفت: 280 هزار واحد مسکن مهر شهری در کشور بهره‌برداری شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ تابش  امروز در مراسم بهره برداري از طرح 108 واحدي مسکن مهر بهنمير بابلسر مازندران گفت: ساخت 348 هزار واحد مسکن مهر در شهرهاي کمتراز 25 هزار نفر از جمله برنامه هاي اين بنياد بود که  289 هزار واحد  آن بهره برداري شد و  بقيه تا پايان امسال  بهره برداري خواهد شد. 

وي گفت: براي ساخت هر واحد 25 تا 30 مبليون تومان تسهيلات بانکي به متقاضيان پرداخت شد. 

رئيس بنياد انقلاب اسلامي با بيان اينکه 30 هزار طرح هادي در روستاهاي کشور در دست اجراست گفت: از اين تعداد  14 هزار  طرح هادي روستايي بهره برداري شده است. 

تابش که امروز براي بهره برداري از 5 طرح در بخش مسکن ، صنعت و راه به مازندران سفر کرده است در نخستين برنامه به طور همزمان هزار و 451 واحد مسکن در شهرهاي بهنمير بابلسر ، چالوس، نوشهر، بابل و سواد کوه را  بهره برداري کرد. 

براي ساخت اين واحدها بيش از 36 ميليارد تومان تسهيلات به متقاضيان پرداخت شد.

وي سپس با حضور در مراسم بهره برداري از يک واحد مسکن روستايي در باقر تنگه بابلسر گفت: با بهره برداري از اين واحد 112 هزار نفر از روستاييان مازندران از تسهيلات 15 ميليون توماني ساخت واحد مسکوني بهره مند شدند. 

بهره برداري از کارخانه توليد قطعات بتني در بابل و دو طرح هادي روستايي در سواد کوه و سوادکوه شمالي از برنامه هاي ديگر سفر يک روزه رئيس بنياد انقلاب اسلامي کشور به مازندران است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار