کاپیتان سابق تیم ملی جودو به رشته جوجیتسو نقل مکان کرد!

کاپیتان سابق تیم ملی جودو که مدت هاست از این رشته ورزشی بنا به دلایل متعدد دور مانده، تصمیم گرفته است تا تمرینات خود را در رشته دیگری شروع کند.

کاپیتان سابق تیم ملی جودو به رشته جوجیتسو نقل مکان کرد!به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمد رضا رودکی ، کاپیتان سابق تیم ملی جودو که قبل از رقابتهای المپیک 2012 مصدوم شد و شرکت در این پیکارهای حساس را از دست داد، ماههاست از آسیب دیدگی رها شده اما هر بار به دلایل متعدد حضور دوباره اش در اردوهای تیم ملی منتفی شده است.
 
دارنده مدال نقره و برنز بازیهای آسیایی 2010 رشته جودو، آخرین بار بعد از آغاز سرمربیگری مجید زارعیان یعنی 5 ماه پیش به اردوی تیم ملی دعوت شد و در حالی که به نظر می رسید خود نیز برای بازگشت تمایل دارد،  به یک باره اعلام کرد که چون مسئولان فدراسیون جودو برای بازگشت من راغب نیستند به اردو نمی آیم. اکنون رودکی که در چند سال گذشته، جزو پرحاشیه ترین جودوکاران بوده تصمیم گرفته است که در رشته جوجیتسو فعالیت کند.
 
رودکی درباره حضورش در رشته ورزشی غیر از جودو گفت: وقتی دیدم تمایلی برای بازگشتم به جودو نیست، تصمیم گرفتم قبل از اینکه عمر قهرمانی‌ام بر باد برود در رشته دیگر فعالیت کنم که یک ماه است تمرینات خود را آغاز کرده ام و در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت خواهم کرد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: جودو ، رودکی ، جوجیتسو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار