سرمبی تیم ملی جودو کشورمان: قرار است در پایان سال به فدراسیون پول بدهند که اگر بودجه سفر تامین شود به ترکیه اعزام خواهیم شد.

زارعیان: بودجه تامین نشود به ترکیه نخواهیم رفت/ مرحله بعدی اردوها از دوم فروردین شروع می‌شودمجید زارعیان سرمربی تیم ملی جودو بزرگسالان کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:‌اردوهای تیم ملی امروز به پایان رسید و بچه‌ها به شهرهای خودشان رفتند و باید دوم فروردین اردوها را شروع کنیم.

ملی پوشان از دوم فروردین به اردو می آیند و سوم و چهارم فروردین هم در سالن شهید افراسیابی تمرینات را دنبال می‌کنیم، پنجم فروردین تیم با ترکیب کامل به ترکیه سفر خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی جودو در خصوص اعزام تیم ملی و شروع مسابقات گفت: مسابقات جایزه بزرگ ترکیه از تارخی ششم فروردین ماه آغاز می‌شود اما برای اعزام بحث مالی است که اگر تامین شود تیم اعزام می‌شود.

ظاهرا قرار است پایان سال به فدراسیون پول بدهند که اگر این پول پرداخت شود و شرایط برای این سفر فراهم باشد تیم به ترکیه اعزام خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم مسئولان کمک کنند و بودجه‌های سفر فراهم شود تا بتوانیم تیم ملی جودو را برای المپیک 2016 ریو آماده کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار