معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیرآموزش و پرورش:

وزارت آموزش و پرورش امسال پنج هزار نیرو استخدام می‌کند

سید محمد بطحایی گفت:گزینش معلمان جدید از بین دانش آموختگان دارای مدرک کارشناسی و بالاتر و بر اساس نیازهای استان‌ها و مناطق کشور انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سمنان ، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از آماده شدن جداول آزمون استخدامی پنج هزار نیروی جدید این وزارت خانه خبر داد.

سید محمد بطحایی با اشاره به اینکه وزارت آموزش و پرورش امسال پنج هزار نیرو استخدام می‌کند گفت: آزمون استخدامی برای متقاضیان نیز امسال برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: استخدام‌ها بر اساس ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان کشور صورت خواهد گرفت و بر اساس اساسنامه دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدگان در این آزمون استخدامی باید دوره‌های مهارت آموزی حرفه معلمی را بگذرانند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه این دوره‌های حرفه آموزی یک ساله برگزار می‌شود بیان کرد:  این افراد، از مهر سال 1395 به بدنه آموزش و پرورش کشور اضافه می‌شوند.

بطحایی با بیان اینکه معلمان جدید الاستخدام از میان دانش آموختگان دارای مدرک کارشناسی و بالاتر گزینش خواهند شد گفت: گزینش این افراد بر اساس نیازهای استان‌ها و مناطق کشور انجام می‌شود.

 وی تصریح کرد: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، آموزگاران و معلمان حق التدریسی نیز باید باید در آزمون شرکت کنند و در صورت قرار گرفتن در شرایط برابر، اولویت استخدامی با این افراد است.    

انتهای پیام/س  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.