فروش خانه‌های خیالی با وکالتنامه‌های قلابی

با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان هرمزگان فردی که با استفاده از وکالتنامه‌های قلابی چند باب واحد مسکونی متعلق به دیگران را به فروش رسانده بود، دستگیر شد.

فروش خانه‌های خیالی با وکالتنامه‌های قلابی
سرهنگ اصلحی رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران  در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی دریافت پرونده‌ای از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس با موضوع کلاهبرداری مبنی بر فروش چند باب واحد مسکونی پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات، یکی از شاکیان پرونده، بیان داشت: جهت خرید یک باب واحد مسکونی پس از مشاهده آن و توافق با مالک اقدام کردم و مبلغی از معامله را پرداخت کردم، بعد از مدتی که برای انجام امور اداری مراجعه نمودم، متوجه شدم که واحد مذکور به فرد دیگری نیز فروخته شده است.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: پس از اخذ اظهارات شاکی، بررسی‌های لازم در این زمینه انجام شد و با توجه به استعلام صورت گرفته مشخص شد واحد مذکور به ۳ فرد دیگر نیز فروخته شده است.

سرهنگ اصلحی ادامه داد: ماموران در تحقیقات خود دریافتند که فردی از طریق واگذاری وکالتنامه قلابی در زمینه فروش واحدهای مسکونی، بدون داشتن مالکیت آن‌ها به چند نفر فعالیت دارد که به دلیل حساسیت موضوع، پس از چند روز کار اطلاعاتی متهم را شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به فروش واحدهای مسکونی از طریق واگذاری وکالتنامه‌های بی‌اعتبار بدون داشتن مالکیت و صدور چک بلامحل اعتراف و با سیر مراحل قضایی با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار