شوهانی:

گسترش تروریسم در منطقه رابطه مستقیم با کشورهای غربی و استکباری دارد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: گروه‌های تروریستی با برخی کشورهای غربی و استکباری رابطه مستقیم دارند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دومین کنگره بین‌المللی 17000 شهید ترور، "احمد شوهانی" با بیان این‌که برگزاری کنگره بین‌المللی شهدای ترور می‌تواند بسیار مهم و تأثیرگذار باشد، اظهار داشت: گاهی اوقات به‌ویژه از کانال دشمنان و مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی، این اتهام به ما وارد می‌شود که ایران حامی تروریسم است؛ درحالی‌که آنچه کاملا واضح است این‌که گسترش تروریسم و بسیاری از جنایت‌‌هایی که امروز در منطقه صورت می گیرد، رابطه مستقیم با کشورهای غربی و استکباری دارد.

نماینده مردم ایلام افزود: ما بارها در مجامع بین المللی تاکید کرده‌ایم که ایران طی این سال‌ها قربانی تروریسم بوده و درعین‌حال از اولین کشورهایی است که نهادهای بین‌المللی موظفند برای احیای حقوق از دست‌رفته مردم مظلوم ما گام‌های اساسی بردارند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری کنگره بین‌المللی 17000 شهید ترور، مبارزه حقیقی با تروریسم را برای جهانیان معنا می‌کند، یادآور شد: واقعیت این است که کشورهای اروپایی که همواره داعیه‌دار مبارزه با تروریسم هستند همواره از گروه جنایتکاری همچون منافقین حمایت می‌کنند که جنایات زیادی را علیه ملت ایران و عراق انجام داده‌اند.

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد:‌ کشورهای غربی باید اعضای این گروهک تروریستی و سرکردگان آن‌ها را برای محاکمه به ایران تحویل دهند.

گفتنی است دومین کنگره بین المللی شهدای ترور 9 شهریورماه سال جاری با حضور میهمانان داخلی و خارجی در تهران برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: شوهانی ، تروریسم ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار