دفتر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با انتشار بیانیه‌ای، نامه جعلی منتشره در فضای مجازی منتسب به آیت الله دری نجف‌آبادی را رد و تکذیب کرد.

کذیب نامه جعلی منتسب به آیت‌الله دری نجف‌آبادی در فضای مجازیبه گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران، انتشار نامه‌ای جعلی در فضای مجازی منتسب به "آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی" نماینده ولی فقیه در استان مرکزی سبب واکنش و صدور بیانیه دفتر وی شد.

در متن نامه صادره از سوی دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان مرکزی و امام جمعه اراک بااشاره به انتشار کذب با توضیح آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده محترم ولی فقیه در استان مرکزی در فضای مجازی و در سربرگ  ستاد امر به معروف و نهی از منکر ضمن رد و تکذیب نامه یاد شده نکاتی را در راستای انتشار و تدویر افکار عمومی و درج در سایت‌ها آورده است: 

1.همه نامه ها و مکاتبات نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در سربرگ دفتر نماینده ولی فقیه تهیه و با شماره رسمی و تاریخ به واحدهای ذیربط ارسال می‌گردد.

2. همه نامه‌ها و مکاتبات بر اساس روند اداری دارای نسخه آرشیو و بایگانی شده که نامه مذکور فاقد هرگونه سابقه و اقدام از طریق دفتر بوده است.

3. نامه کذب مذکور از طرف معاونت اجرائی ستاد احیاء امر معروف و نهی از منکر صادر شده در صورتی که حضرت آیت‌الله دری نجف آبادی  به عنوان رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان امور را مدیریت می‌کند و هیچ تناسبی بین امضاء و واحد ابلاغ کننده وجود ندارد.

4.امام جمعه هر شهرستان مسئول ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر همان شهرستان مربوط بوده که به عنوان رئیس ستاد شهرستان و بخش شناخته می‌شودکه این موضوع به طور قانونی در شرح وظایف امامان جمعه لحاظ شده است.

5. این قبیل جعل بیشتر برای توهین و زیر سوال بردن مقدسات است.

6. موضوع کاپیتولاسیون مربوط به سال 1343 و مرحله دوم قیام حضرت امام خمینی (ره)و یکی از افتخارات مرجعیت و فقاهت  شیعه و امام راحل است که در جای خود باید مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار بگیرد سخنان حکیمانه و شجاعانه حضرت امام خمینی (ره) و قیام مردم قم  در آن تاریخ و تبعید آن بزرگوار به بورسای ترکیه و حوادث ان روزگار بررسی و بازنگری شود و ربطی به عناوین ساختگی دیگر ندارد.

در پایان این بیانیه آورده شده است: "دروغگویان همواره کم حافظه بوده است، خداوند امت ما را از شر دروغگویان و فتنه گران،  مزدوران بیگانه پرست و فریب خوردگان، کفر، نفاق، تکفیر نجات بخشد و به همه ما ایمان و بصیرت، داناییف حکمت، توفیق خدمت عنایت فرماید."

منبع: تسنیم

انتهای پیام/
برچسب ها: تکذیب ، نامه ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.