مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت:یک هزار و ۳۲۰ نفر در سطح مساجد استان همزمان باایام البیض امسال معتکف شدند

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، حجت الاسلام مسعود صفی یاری گفت: ثبت نام از معتکفین از ۲۵ فروردین آغاز شد و خوشبختانه استقبال خوبی هم در سطح استان از شرکت در این مراسم معنوی شد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته مراسم اعتکاف در ۱۷ مسجد استان برگزار شد، افزود: امسال ۱۹ مسجد در سطح استان پذیرای معتکفین بود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: ۳۲ نفر از اساتید و قاریان قرآن با همکاری دارالقرآن در بحث زلال احکام اعتکاف برنامه های قرآنی و تفسیر 
قرائت را در تعداد مساجد مذکور اجرا کردند.

حجت الاسلام صفی یاری با اعلام اینکه یک هزار و ۳۲۰ نفر در سطح مساجد استان امسال معتکف شدند، بیان کرد: ۳۵ نفر از روحانیون و مبلغین و مبلغات و ۵۰ نفر از مداحان و شاعران آیینی در جمع معتکفین استان حضور داشتند.

وی به اعزام تعداد مبلغ و مبلغه به مراسم اعتکاف امسال در استان اشاره کرد و افزود: ۱۹ مبلغ و ۸ مبلغه غیربومی و۱۳ مبلغ و ۵ مبلغ بومی به مساجد محل برگزاری مراسم اعتکاف اعزام شدند 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با بیان اینکه بیش از سه هزار جلد کتاب اعتکاف با ادعیه دعای مخصوص ام داوود در سطح استان توزیع شده است، گفت: در سه روز مراسم اعتکاف مبلغان اعزام شده به سخنرانی، پاسخگویی به سوالات شرعی، اقامه نماز جماعت و برگزاری حلقه های معرفت برای معتکفین پرداختند.



انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.