از حواله‌ خودرو والیبالی‌ها چه خبر؟

سال گذشته والیبال ایران یکی از سال‌های زیبا و غرورآفرین خود را طی کرد و مسئولان کلان ورزش هم قول پاداش را به ملی‌پوشان دادند ولی هنوز این قول‌ها عملی نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ پس از آن‌که تیم ملی والیبال ایران توانست در لیگ جهانی 2014 جایگاه چهارمی را به خود اختصاص دهد و در مسابقات قهرمانی جهان به جمع 6 تیم برتر راه‌یابد قول پرداخت پاداش نقدی و حواله خودرو به آن‌ها داده شد این تشویق‌ها باعث شد تا والیبالیست‌های ایران با قدرت هرچه تمام‌تر در بازی‌های آسیایی مقابل غول‌های قاره کهن قدعلم کنند و مدال طلا این پیکارها را برای نخستین بار در تاریخ والیبال کشور به خود اختصاص دهند.

از زمان قول دادن مسئولان وزارت ورزش و جوانان ماه‌ها می‌گذرد و کمتر از یک ماه دیگر تیم ملی والیبال ایران باید کوله‌بارش را برای حضور در لیگ جهانی 2015 ببندد ولی هنوز خبری از اهداء حواله‌های ماشین بلندقامتان به گوش نمی‌رسد.

تا این که در مجمع سالیانه فدراسیون شطرنج در این خصوص سوال شد و مسئولان حاضر با خونسردی خاص خود جواب دادند: برابر آیین نامه اقدام می‌کنیم.

مسئولان عزیز کاش در آیین نامه وزارت‌خانه بنویسند مسئولان محترم لطفا از اتخاذ تصمیمات هیجانی خودداری کنید تا نه خود را اذیت کنید و نه ملی‌پوشان را منتظر نگه دارید و حتی بنویسند که قبل از دادن وعده و وعید به ملی‌پوشان به کتاب آیین نامه سری زده تا از چند و چون آن‌ باخبر شوید بعد به دنبال اعطا جوایز خاص باشید به نظر می‌رسد این‌طوری بهتر است و هیچ کسی سر کار نمی‌رود و ملی‌پوشان هم مثل قبل کارشان را دلی و از روی عرق ملی انجام می‌دهند آن‌ها که تاکنون بارها در تمامی رشته‌ها ثابت کرده‌اند که با دست خالی هم برای بالا رفتن پرچم سه رنگ ایران در عرصه‌های مختلف تلاش کرده‌اند از این پس هم این رفتار را ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۷:۲۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
lممنون ازمدیریت سایت که نظراینجانب راتائیدکردید به امید موفقیتهای تیم ملی والیبال درلیگ جهانی در مقابل امریگا لهستان وروسیه .
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۳:۲۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
انشاله مسئولین به خودش بیایند قولی که دادند تاقبل ازمسابقات لیگ جهانی عملی شود.انشاله
آخرین اخبار