رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های شهریار و ملارد گفت: برگزاری کلاس ها و دوره‌های آموزشی متعدد و متنوع در سطح ادارات این شهرستان به فراخور شرایط در حوزه‌های گوناگون اعم از عرفانی، دینی، قرآنی و ... با جدیت پیگیری می‌شود.

 حجت‌الاسلام والمسلمین حسینعلی رضازاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان های شهریار و ملارد در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نقش سازنده آموزش در رشد و تقویت فرصت های موجود و بهره‌گیری از استعدادهای توانمند اظهار کرد: در همین راستا برگزاری دوره‌های آموزشی در سطوح گوناگون اعم از نهادها، مدارس، دانشگاه‌ها ، ادارات و حوزه‌ها در قالب گفتمان‌های کارگاهی در شهرستان‌های ملارد و شهریار پیگیری می شود. 

وی در ادامه افزود: در این دوره ها و نشست‌های گفتمانی مباحثی متعدد در عرصه‌هایی همچون مباحث عرفانی، قرآنی و مذهبی به صورت آموزش‌های متصل و مرتب فصلی مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین  رضازاده در پایان تصریح کرد: بمنظور کادر سازی فعالان عرضه قرآنی در سپاه و آموزش و پرورش این شهرستان دوره‌های آموز شی متعددی برگزار می‌شود تا نیروی انسانی مورد نیاز این دستگاه ها در حوزه‌های قرآنی به صورت درون‌سازمانی و اداری تامین شود. 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار