ناصحی به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

فاز اول "شهر آفتاب" برای نمایشگاه کتاب در سال آینده مهیا می‌شود/ تمهیدات مترو در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر گفت: فاز اول شهر آفتاب برای برگزاری نمایشگاه کتاب در سال آینده آماده می‌شود و همچنین مترو نیز تمهیدات لازم برای رفاه حال بازدید‌کنندگان را در نمایشگاه امسال در نظر گرفته است.

فاز اول عبدالمقیم ناصحی، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فراهم نمودن شرایط مطلوب برای برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب اظهار کرد: جلسات متعددی با معاون وزیر ارشاد و مسئولان شهرداری به منظور فراهم کردن رفاه و آسایش بازدیدکنندگان در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب داشتیم و جنبه‌های مختلف برگزاری مطلوب نمایشگاه مورد بررسی قرار گرفت. 

وی افزود: مصلی مکان مناسبی برای برگزاری نمایشگاه کتاب نیست اما در حال حاضر تنها مکانی است که ظرفیت چنین نمایشگاهی را دارد . 

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی با اشاره به آماده‌سازی شهر آفتاب برای برگزاری نمایشگاه کتاب تصریح کرد: "شهر آفتاب" برای برگزاری نمایشگاه در خارج از تهران حدفاصل حرم مطهر و فرودگاه امام خمینی در نظر گرفته شده که در بازدیدهای اخیر فاز اول آن برای برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب آماده سازی می‌شود. 

ناصحی در پایان گفت: مترو، تاکسیرانی، اتوبوسرانی تمهیدات لازم را برای رفاه حال بازدیدکنندگان در نظر گرفته‌اند به طوری که قطارهای فوق‌العاده در زمان ازدحام مسافران در 2 ایستگاه مصلی و شهید بهشتی اعزام می شود. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار