موسوی در نشست خبری «نگارخانه ای به وسعت یک شهر» مطرح کرد:

جمع آوری آثار ایرانی و خارجی در یک برنامه زمانبندی شده

مشاوره هنری مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهر تهران، گفت: با توجه به اینکه انتخاب آثار تابلوهای تجاری و تبلیغاتی یکی از دغدغه‌های تیم سیاست‌گذاری بوده است توانستیم در یک برنامه زمانبندی شده آثار ایرانی و خارجی را جمع آوری کنیم.

 به گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، موسوی مشاوره هنری مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران، در نشست خبری نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر که امروز (دوشنبه) در ساختمان زیباسازی شهرداری تهران برگزار شد با بیان اینکه پذیرش طرح از سوی سازمان باعث بوجود آمدن یک اتفاق فرهنگی در پایتخت شده است، اظهار کرد: با توجه به مسئولیتی که در این زمینه به من واگذار شد یک برنامه فشرده کاری پیش بینی شده و توانستم طبق برنامه زمان‌بندی آثار ایرانی و خارجی را جمع‌آوری کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تیم سیاست‌گذار طرح، در انتخاب آثار نهایت حساسیت‌ها را به خرج داده و یا حتی به آرشیو عکاسی‌های حرفه ای مراجعه شده است، گفت: با توجه به اینکه محل اکران آثار، تابلوهای تجاری و تبلیغاتی بوده است انتخاب آثار قابل چاپ در ابعاد بزرگ یکی از دغدغه‌های تیم سیاست‌گذار بوده است تا بدین منظور تصویر مناسبی از آثار هنری فاخر پیش روی شهروندان قرار گیرد. 

موسوی تصریح کرد: ما نسبت به نقص ها و کاستی‌های بوجود آمده در این طرح آگاهی داریم و نقص هایی که از سوی رسانه‌ها به ما ارائه می شود، می تواند در استمرار طرح در رویدادهای مشابه تاثیرگذار باشد. 

مشاوره هنری مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهر تهران، یادآور شد: اکران آثار فاخر هنری در بیلبوردهای تبلیغاتی یکی از آرزوهای مخاطبان خاص و هنرمندان و همچنین هنردوستان بشمار می رود به همین منظور در این طرح بیش از هزار و 500 بیلبورد، عرش پل و پرتابل بر آثار فاخر مزین می‌شود که در مجموع 70 درصد کارها به آثار ایرانی و 30 درصد به اثار هنری خارجی اختصاص داده شده است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار