به مناسبت بزرگداشت استاد شهید مطهری وبزرگداشت مقام معلم ،امروز مرجع عالی قدر حضرت ایت الله نوری همدانی با اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاههای استان در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد؛ حضرت آیت الله نوری همدانی در ابتدا به راهنمایی وهدایت خداوند اشاره کردند وافزودند: این راهنمایی و هدایت خداوند برای همه ی موجودات از جمله انسان است که به روشهای گوناگون انجام می گیرد.

این مرجع عالیقدر افزودند:البته همه موجودات در خدمت انسانند و انسان یک موجود خاص است،انسانی که دارای استعدادهای گوناگون است که اگر در مسیر رشد وبالندگی قرار گیرد انسان را صاحب عزت وکرامت می کند.

مرجع عالیقدر جهان تشیع ضمن اشاره به اصل ایمان وحکومت دراسلام، اصل اتحاد بین مسلمین را یکی از ارکان مهم جامعه اسلامی برشمردند وافزودند:تفرقه و جدایی نباید در بین ملل اسلامی باشد.دشمنان ما بین حکومت ها به هر نحوی تفرقه ایجاد می کنند وملت ها رابه جان هم می اندازند.اما ما باید هوشیار وبیدار باشیم ودشمن را بشناسیم وتوطئه های انها را خنثی کنیم.

وی همچنین خطاب به اساتید استان ،انها را بیدار کننده مردم دانستند وانها را معلمی دانا نام بردند که به دانشجویان خود این توطئه ها را بازگو کرده و انها را هوشیار می کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.