رئیس مرکز نشر بنیاد بین المللی اسراء خبرداد؛

رونمایی از جلد اول رساله‌ی عملی آیت الله جوادی آملی/ارائه مفاتیح الاحیات جیبی در نمایشگاه کتاب

امرائی از ارائه 40 اثر جدید در قالب 16 عنوان از مرکز نشر بنیاد بین المللی اسراء ( آثار آیت الله جوادی آملی) در نمایشگاه کتاب بیست وهشتم خبر داد.

به گزارش خبرنگار قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران؛ مصطفیامرایی، امروز در نشست خبری با بیان اینکه کتاب مفاتیح الحیات به نوبت چاپ دویست و دهم رسید، گفت: امسال نیز چاپ 210 و 211 مفاتیح الحیات در نمایشگاه کتاب با قیمت قبل و 14 هزار تومان ارائه می‌شود.

وی از ارائه مفاتیح الحیات جیبی در تیراژ 15 هزار جلد در نمایشگاه کتاب امسال خبر داد و گفت: به خاطر استقبال بانوان از این کتاب ارزشمند کتاب مفاتیح الحیات در قطع جیبی امسال در نمایشگاه کتاب ارائه می‌شود.

امرایی گفت: با توجه به اینکه سال گذشته سال تولید ملی بوده است تولیدات بنیاد اسراء رشد چشمگیری داشته است و درعرصه‌ی فرهنگ گام بلندی برداشته است.

وی یادآور شد:طرح جامع مطالعات ملکوت با تعداد 12000 شرکت کننده برگزار شد که اختتامیه آن خرداد ماه انجام خواهد شد.

امرایی خاطرنشان کرد: در حوزه طرح تعاملی قرآن و اقتصاد تولیدات به سمت الکترونی کردن رفت که در این راستا کتب الکترونیکی ایران که مربوط به همه‌ی ناشران در بستر تمام سیستم عاملها در نمایشگاه کتبا ارائه می‌شود.

وی از ویژگی‌های این طرح الکترونیکی به شامل شدن همه‌ی برندها در این قالب اشاره کرد و گفت: این نرم افزار در روز 22 اردیبهشت با حضور وزیر ارشاد رونمایی می شود.

وی ارائه 260 اثر مکتوب و نرم‌افزاری را در نمایشگاه کتاب امسال عنوان کرد و گفت: 40 اثر جدید در قالب 16 عنوان تولیدات سال 93 است که برای اولین بار در نمایشگاه ارائه می شود.

امرایی در مورد مهمترین آثار ارائه شده در نماشگاه امسال گفت: جلد اول رساله‌ی عملی آیت الله جوادی آملی همراه با استفتائات،رساله الولایه،رحیق مختوم،رجال تفسیری،دانش و روش بندگی، ایقاظ النائمین،حقیقت وتاثیر معجزه؛بربال اعتکاف است.

رئیس مرکز نشر بنیاد بین المللی اسراء اضافه کرد: غرفه نشر اسراء در نمایشگاه کتاب 28 در راهرو هفت غرفه 13 قرار دارد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار