محمد حسین هزار پیشه گفت: این ورزش در عین شادی آور و میهج بودن، پیچیده است.

محمد حسن هزار پیشه، قهرمان بهکاپ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، این رشته‌ ورزشی در مرحله اول ساده به نظر می‌رسد، اما زمانی که وارد آن می‌شویم متوجه پیچیدگی در عین مهیج بودنش می‌شویم.

قهرمان رشته بهکاپ در ادامه افزود: مسابقات کشوری رودبار گیلان به مناسبت سالگرد زلزله رودبار و همچنین روز ورزش و صلح برگزار نشد که مسابقات از سطح کیفی خوبی هم برخوردار بود و بر خلاف تصور ما گل‌های هم زده شد، در این مسابقات 2 گروه آقا و 2 گروه بانوان شرکت کردند که بانوان این مسابقات را خیلی جدی گرفته به آن و حالت حرفه‌ایداده بودند.

وی در ادامه افزود: از رودبار شهرستان‌های اطراف همچنین  استان‌های کردستان،کرمانشاه و تهران نیز رد این رقابت ها شرکت کرده بود، به طور کلی داوران در این رقابت‌ها تاثیری ندارد، در ضمن یکی از مسئولان رودبار برای اینکه افراد مستعد رودبار در این رشته ورزشی پیشرفت کنند قول مساعد داد که ظرف مدت چند روز زمینی را رشته ورزشی بهکاپ اختصاصی دهد.

محمد حسن هزار پیشه تصریح کرد: به دلیل عدم حمایت مسئولان مردم آشنایی چندانی این رشته ورزشی ندادند، در ضمن قرار است کلاس مربیگری هم برگزار کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: و تصمیم دارم در آینده به طور همزمان هم به عنوان یک بازیکن و هم مربی در خدمت رشته ورزشی بهکاپ به فعالیت خود ادامه دهم.

انتهای پیام/
برچسب ها: بهکاپ ، هزارپیشه ، مهیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار