مزار شهید مطهری همزمان با هفته معلم و هفته عقيدتي سياسي سپاه ، با حضور جمعي ازمعلمان، دانش آموزان،بسيجيان و پاسداران در حرم مطهر حضرت معصومه (س) گلباران شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم،اين مراسم همزمان با هفته معلم و هفته عقيدتي سياسي سپاه ، با حضور جمعي ازمعلمان، دانش آموزان،بسيجيان و پاسداران در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمين اعرافي امام جمعه قم در این مراسم با اشاره به ابعاد شخصيتي شهيد مطهري از وي به عنوان شاخصي برجسته در حوزه علميه قم در دوران جديد ياد کرد و افزود : جامعيت در نگاه، آشنايي با فلسفه هاي جديد غرب،شيوه ارتباطي مناسب با مردم و دين سياسي و انقلابي که از ويژگي هاي مکتب قم است در شخصيت شهيد مطهري متجلي بود.

حجت الاسلام و المسلمين اعرافي در ادامه به توانمندي نهادهاي انقلابي چون بسيج و سپاه اشاره کرد و افزود: ارتباط سپاه و بسيج که آثار و برکات بزرگي براي انقلاب داشته اند با اقشاري از جامعه که فرهنگ و تربيت نسل هاي آينده را به عهده دارند براي کشور اقتدار علم و فرهنگ به همراه خواهد داشت.

امام جمعه قم، يکي از مهمترين حربه هاي دشمن براي تضعيف جوامع مسلمين را تهاجم فرهنگي و ابتذال فرهنگي عنوان کرد و افزود : دشمن براي تضعيف جامعه اسلامي مي‌خواهد ارزش‌ها را به ضد ارزش تبديل کند و مردم براي خنثي کردن اين توطئه بايد حرکت‌هاي دشمن را به دقت بررسي کنند .

انتهاي پيام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.