کارشناس تنیس روی میز گفت: مریم صامت تنها بازیکن ایران بود که موفق شد بازیکن قوی‌تری از خود را ببرد، سایر نمایندگان عملکرد شاخصی نداشتند.

صامت تنها بازیکن برجسته ایران در جهان بود/تکلیف انتخابات فدراسیون به زودی مشخص می‌شودامیر عمیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات قهرمانی جهان 2015 هم در چین برگزار شد و هم اینکه تمام برترین‌های جهان در آن حضور داشتند اگر مربیان کشوری اروپایی بود در جایگاه تماشاگران کسانی حضور می‌یافتند که موضعی مخالف با چینی‌ها بگیرند، اما در چین تمام تماشاگران و بهترین بازیکنان چینی بودند شرایط مسابقه دادن در چین سخت‌تر بود.

وی ادامه داد: بازیکنان ایران با تدارک آنچنانی در مسابقات حاضر نشدند و نمی‌تواستیم توقعی از آنها داشته باشیم، برای مثال نباید از نوشاد توقع داشت با رنکینگ 100 نفر اول جهان را ببرد، اما عملکرد بازیکنان زمانی می‌توان گفت برجسته بوده اگر بتوانند رقیب با رنکینگ بالاتر از خود را ببرد که تنها مریم صامت موفق به این کار شد.

سرپرست سابق امور دبیری فدراسیون افزود: ندا شهسواری هم در کاپ بازنده‌ها یکی دو برد خوب داشت ولی در کل نمی‌توان گفت عملکرد پینگ پنگ بازان ما عالی بود، افتضاح هم نبود زیرا تمام کسانی را که مقابل آنها پیروز شدند رنکینگ پایین‌تر یا هم سطح خود داشتند و فقط هیچ کدام مقابل ضعیف‌تر از خود نباخته‌اند.

کارشناس تنیس روی میز تاکید داشت: در مسابقات قهرمانی جهان نوشاد عالمیان مقابل مالونگ از 4 گیم فقط 21 امتیاز کسب کرد که این عملکرد باید مورد بررسی قرار بگیرد فیلم مسابقات توسط کارشناسان بازبینی شود و آنالیز خوبی صورت بگیرد تا پینگ پنگ بازان نقاط ضعف خود را شناخته و برای رفع آن تلاش کنند.

عمیدی که خود برای انتخابات فدراسیون تنیس روی میز کاندید شده است در این باره گفت: از بین 18 نفری که برای انتخابات ثبت نام کردند هنوز اعلام نشده که چند نفر تایید صلاحیت شده‌اند،اما فکر می‌کنم تا آخر اردیبهشت و یا قبل از ماه مبارک رمضان به جمع برگزار شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار