رهبر حزب "یش آتید" نتانیاهو را تهدید کرد در صورتی که وی از انتصاب معاون وزیر بهداشت سر باز زند و معاونت وزارت را به "یهودیت تورات متحد" بسپارد، حزب "یش آتید" به دادگاه عالی متوسل خواهد شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از اسرائیل نشنال نیوز، "یعیر لاپید" رهبر حزب "یش آتید" نتانیاهو را تهدید کرد در صورتی که وی از انتصاب معاون وزیر بهداشت سر باز زند و معاونت وزارت را به "یهودیت تورات متحد" بسپارد، حزب "یش آتید" به دادگاه عالی متوسل خواهد شد.

لاپید، رهبر حزب "یش آتید" تهدید کرد در صورتی که بنیامین نتانیاهو از انتصاب معاون وزیر بهداشت اجتناب کند، دادخواستی به دادگاه ارائه خواهد کرد.

به یاکوو لیتزمن از اعضای حزب "یهودیت تورات متحد"، به شرط ایجاد یک توافق ائتلافی میان حزب وی و حزب لیکود، قول معاونت وزارت بهداشت داده شده است. حزب "یهودیت تورات متحد" به دلایل ایدئولو‍‍یک و مذهبی از پذیرفتن سمت های مهم وزارتی اجتناب می کند.

لاپید که توافق میان "لیکود" و" یهودیت تورات متحد" را به طور علنی محکوم می کند، در واکنش به موضوع فوق، در نامه ای شنبه شب از نتانیاهو درخواست کرد تا وزیر بهداشت خود را تعیین کند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار