اظهارات «ضیاءالدین دری» درباره انتصاب دبیر جشنواره فیلم فجر:

باید از پیش داوریها اجتناب کرد/ دبیری جشنواره مسئولیتی خاص و سخت است

کارگردان سینما گفت: باید از افکار و نظرات منفی و برخی موضع‌گیریها نسبت به انتصاب دبیر جدید جشنواره اجتناب کرد و منتظر عملکرد وی باشیم.

"ضیاءالدین دری" کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص انتصاب "محمد حیدری" به عنوان دبیر جدید جشنواره فیلم فجر گفت: از آنجایی که افتخار آشنایی با "محمدحیدری" را ندارم نظر خاصی هم نمی‌توان داد ولی باید از افکار و نظرات منفی و برخی موضع‌گیری‌ها نسبت به وی اجتناب کرد.

وی افزود: به احتمال فراوان انتخاب "محمد حیدری" به عنوان دبیر جشنواره سی و چهارم بر اساس توانمندی‌هایی بوده که در وی وجود داشته پس باید صبر کرد و شاهد این توانمندیها بود.

"دری" ادامه داد: دبیری جشنواره شغلی عمومی و راحت نیست بلکه مسئولیتی خاص، سخت، پرحجم و سرشار از گرفتاری است.

وی افزود: جشنوار فجر هم جشنواره‌ای نیست که هر فیلمسازی با هر فیلمی در آن حضور یابد چون مقررات، دستورات و محدودیتهای خاص خودش را دارد و هر کسی هم به جای آقای "رضا داد" منصوب شود با این مشکلات مواجه می‌شود.

این کارگردان ادامه داد: فشار، شتاب، اصطلاح و ... جزو ذات جشنواره فجر است به خصوص در فاصله‌ای بین آذرماه تا بهمن ماه که دبیر با حجم فیلمها و سخیتهای زیادی مواجه می‌شود. امیدوارم "محمد حیدری" از عهده این شغل برآید و به جای اینکه قضاوت کنیم نسبت به انتصاب وی خوشبین باشیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.