آخرین تحولات یمن/

هواپيماهای سعودی، فرودگاه عدن را بمباران کردند/ حمله جنگنده‌های سعودی به 2 کامیون حامل مواد غذایی در صعده/ استفاده عربستان از بمب‌های خوشه‌ای+ عکس

شهر تعز شب گذشته شاهد درگیری‌های شدید نیروهای انصارالله و هواداران رئیس جمهوری فراری یمن بود.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، شهر تعز شب گذشته شاهد درگیری‌های شدید شبه نظامیان هوادار منصور هادی، رئیس جمهور فراری یمن و نیروهای انصارالله بود.

اسکای نیوز به نقل از برخی منابع گزارش داد:این درگیری‌ها درمنطقه "حوض الأشراف" و محوطه قلعه قاهره و منطقه "مجلیه" متمرکز  بود.

این منابع همچنین اعلام کردند: پس از پیشروی شبه نظامیان هوادار منصور هادی در برخی مناطق تعز، نیروهای انصارالله تلاش کردند بر منطقه "الثوره" مسلط شوند.

پایگاه خبری العهد نیز از حمله جنگنده های سعودی به استان صعده در شمال یمن خبر داد.


شبکه تلويزيونی پرس تی وی  گزارش داد، هواپيماهای جنگی سعودی امروز فرودگاه بين المللی شهر عدن را بمباران کردند. 

شبکه تلویزیونی العالم به نقل از منابع یمنی اعلام کرد: جنگنده‌های سعودی دو کامیون حامل گندم در منطقه مرزی «المنزاله» واقع در استان صعده را هدف قرار دادند.



درخواست جنبش انصارالله از سازمان ملل برای توقف تجاوزها به یمن

خبرگزاری رویترز گزارش داد جنبش انصارالله یمن از سازمان ملل درخواست کرده است به دنبال راهی برای متوقف کردن حملات هوایی عربستان سعودی باشد.

جنبش انصارالله یمن با ارسال پیامی به بان کی مون، دبیر کل سازمان ملل متحد وی را در جریان جنایات عربستان در یمن و هدف قرار گرفتن تاسیسات حیاتی کشور قرار داد. جنبش انصارالله در این پیام تاکید کرده است بیمارستان های یمن با مشکل جدی سوخت مواجه هستند و سوخت این بیمارستان ها حد اکثر تا بیست و چهار ساعت آینده تمام خواهد شد. ( لینک مستقیم خبر)

از سوی دیگر، دیدبان حقوق بشر سازمان ملل در گزارشی که امروز در روزنامه نیویورک تایمز منتشر شد اعلام کرد ائتلاف عربستان در حمله به مناطق گسترده ای از یمن از جمله استان صعده، از بمب های خوشه ای ساخت آمریکا استفاده کرده است.

حمله جنگنده‌های سعودی به 2 کامیون حامل مواد غذایی در صعده / تقاضای جنبش انصارالله از سازمان ملل برای توقف تجاوز به یمن/ استفاده عربستان از بمب‌های خوشه‌ای

واشینگتن تایمز: فشار دولت آمریکا بر عربستان برای توقف حملات به انصارالله

روزنامه واشینگتن تایمز در خبری اعلام کرد دولت آمریکا فشارهای پنهانی خود را برای توقف حملات علیه انصارالله و شروع مذاکرات صلح در یمن افزایش داده است.

این روزنامه در گزارش خود می افزاید: در حالی که مسئولان پنتاگون می گویند از حملات عربستان در یمن حمایت می کنند، کاخ سفید تمایل دارد این حملات پایان یابد.


در حال تکمیل...
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار