حمید بعیدی نژاد گزارشی از روند تدوین متن تفاهم نامه هسته ای را در صفحه شخصی خود منتشر کرده است.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران،حمید بعیدی نژاد در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی از روند تدوین متن تفاهم نامه هسته ای در نیویورک خبر داد.

پست اینستاگرامی بعیدی نژاد از روند مذاکرات

وی در صفحه خود نوشت:جلسات تدوين متن تفاهم نامه هسته اي،در طول هفته جاري در نيويورك ادامه دارد و مذاكرات تهيه متن ها طي جلسات بسيار طولانی تا پاسي از شب ادامه مي يابد.

عضو گروه مذاکره کننده هسته ای کشور با بیان اینکه مذاکرات همزمان در سطوح مختلف مديران و كارشناسان بين ايران و نماينده اعضاي گروه كشورهاي ١+٥ انجام مي گيرد،تصریح کرد:دو طرف ابتدا در خصوص هر موضوع با توجه به سوابق مذاكرات پيشنهاد هاي كتبي خود را مطرح مي كنند و در بسياري از موارد نيز براي وضوح بيشتر پيشنهادها روي صفحه قرار ميگيرند و بعد از بحثهاي فراوان پيشنهادات جرح و تعديل شده و به متن واحد تبديل مي شوند.

وی اظهار داشت: مواردي كه بعد از بحثهاي زياد مورد توافق قرار نمي گيرند،براي بحثهاي بيشتر در پرانتز و يا اصطلاحا در كروشه قرار مي گيرند. طبيعت مذاكرات به صورتي است كه روي هر يك از جملات و عبارات و كلمات ساعتها مذاكره انجام شده و هر جمله و كلمه اي با وسواس زياد و با در نظر گرفتن تمامي ملاحظات فني، حقوقي و ... مورد بحث و توافق قرار مي گيرد.

بعیدی نژاد در پایان خاطر نشان کرد: مذاكرات طي روزهاي آينده نيز ادامه دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.