تیم ملی والیبال بانوان زیر 23 سال ایران در بازی دوم خود یکشنبه مقابل قزاقستان به میدان می رود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران قزاقستان همیشه در رده سنی بزرگسالان یکی از تیم های سطح بالا در آسیا بوده است.
 
 این تیم در سال 2008 نخستین بار در المپیک شرکت کرد و توانست در این رقابت ها در جایگاه نهم قرار بگیرد. قزاق ها در مسابقات جهانی در 3 دوره در سالهای 2006، 2010 و 2014 حضور داشتند که به ترتیب عناوین هفدهم، بیست و یکم و پانزدهم را به خود اختصاص داده اند.
 
در بازی های آسیایی نیز در 4 دوره شرکت کرده اند که تنها در سال 2010 در گوانگجو موفق به کسب مدال برنز شدند.

قزاقستان در مسابقات قهرمانی آسیا نیز در 7 دوره حضور داشته  که حاصل این حضور تنها یک مدال و کسب عنوان نایب قهرمانی در سال 2005 بود.

تیم جوانان این کشور در 6 دوره مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشته، اما هیچ مقامی در کارنامه ندارد، بهترین عنوان این رده سنی در آسیا ششمی بوده است.

نگاهی کوتاه به کارنامه بانوان والیبالیست قزاقستان در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان شناخت زیادی از آنها به کادر فنی ما در رده زیر 23 سال به دست نمی دهد، چرا که مسابقات بانوان زیر 23 سال ، نخستین بار در آسیا برگزار می شود و تیم های شرکت کننده از یکدیگر  شناختی ندارند. به هر حال بازی با قزاقستان مهمترین بازی ما برای تعیین سرگروهی و قطعی شدن حضور در جمع هشت تیم برتر آسیا است. کسب یک امتیاز (دو ست) از این حریف ما را سرگروه خواهد کرد.
 
با توجه به پیروزی ملی پوشان کشورمان مقابل هزاران تماشاگر فیلیپینی در دیدار با میزبان، امید است تا آنها بتوانند به عنوان سرگروه راهی دور بعد شوند.
 
* بنابراین گزارش ؛ تیم ملی بانوان زیر 23 سال کشورمان پس از پیروزی برابر فیلیپین میزبان رقابت ها باید امروز یکشنبه سیزدهم اردیبهشت برای تعیین سرگروهی و قطعی کردن حضور در جمع هشت تیم برتر مسابقات برابر قزاقستان صف آرایی کند.
 
برنامه کامل مسابقات روز سوم به شرح زیر است:
 
چین تایپه - مالدیو، ساعت 8:30
 
ایران - قزاقستان، ساعت11:30
 
ماکائو - چین، ساعت 13:30
 
تایلند- کره جنوبی، ساعت 15:30
 
** گفتنی ست زمان برگزاری رقابت ها به وقت تهران است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار