رئیس سابق فدراسیون پزشکی ورزش خطاب به مسئولان وزارت ورزش و جوانان گفت: از مسئولان تقاضا دارم تا هر چه زودتر مجمع انتخاباتی فدراسیون پزشکی ورزشی را برگزار کنند.

لطفا انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی را برگزار کنید/پست‌های بین المللی در معرض تهدید هستندلطفعلی پورکاظمی رئیس سابق فدراسیون پزشکی ورزشی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 10 ماه است که از تاریخ ثبت نام انتخابات فدراسیون گذشته و این امر باعث شده تا جامعه پزشکی دچار نگرانی و ناراحتی شده‌اند.

وی ادامه داد: 15 پزشک برای سمت ریاست فدراسیون پزشکی ورزش در تاریخ 4 تیر ماه سال 1393 کاندید شدند و از همان تاریخ علیرضا اسدی به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب شدند که این سرپرستی حدود 6 ماه طول کشید و در این مدت هم متاسفانه مجمع انتخاباتی برگزار نشد.

وی افزود: تاکنون فدراسیون پزشکی ورزشی با دانشگاه‌های مختلف و مراکز علمی آموزش ارتباط خوبی برقرار کرده بود و تحقیقات مختلف پزشکی ورزشی بسیاری با مشارکت آنان انجام داده بود اما در این مدتی که این فدراسیون با سرپرست اداره می‌شود انجام تمامی این کارهای تحقیقاتی متوقف شده است.

*پست‌های بین‌المللی در معرض تهدید هستند

پورکاظمی گفت: بخش بیشتر نگرانی‌های من در خصوص به تعویق افتادن مجمع انتخاباتی رئیس فدراسیون پزشکی ورزش پست‌های بین المللی است زیرا من 4 کرسی جهانی و 3 کرسی آسیایی را عهده دار هستم و در تمام مدتی که از سمت ریاست فدراسیون به دلیل پایان یافتن دوره 4 ساله‌ام کنار رفتم ارتباطم با پست های آسیایی و جهانی‌ام قطع شده و من نگران از دست دادن این کرسی‌ها برای کشورم هستم.

وی در پایان تاکید کرد: از مسئولین وزارت ورزش تقاضا دارم تا هر چه زودتر اقدام به برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون پزشکی ورزشی کنند تا روند خوبی که فدراسیون پزشکی ورزشی در چند سال اخیر در آسیا و جهان داشت، ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار