امام جمعه موقت بیرجند گفت: ماه پرفضیلت رجب، فرصتی مغتنم برای بهره مندی هر چه بیشتر از رحمت الهی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛امام جمعه موقت بیرجند در جمع نمازگزاران این هفته ، ماه پر فضیلت رجب را ماه ریزش رحمت الهی دانست و افزود: مومنان باید خودشان را در معرض این رحمت الهی قرار دهند و از این ماه پر فضیلت نهایت بهره را ببرند .

حجت الاسلام مشرفی همچنین به آغاز ایام البیض و اعتکاف اشاره کرد و گفت : این ایام فرصتی مغتنم برای مومنان است تا از دنیای پر زرق و برق جدا شوند و به تعالی برسند.

خطیب جمعه این هفته بیرجند با تبریک میلاد باسعادت امیر المومنین (ع) گفت : مومنان با زهد و اجتهاد ،تلاش وپاکدامنی ،مولای متقیان را یاری نمایید. 

امام جمعه موقت بیرجند همچنین با اشاره به 11 اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر گفت :نتایج و پیشرفت های حاصل از تولیدات و دستاوردهای کشورمان مرهون زحمات کارگران است.

حجت الاسلام مشرفی با بیان اینکه از منظر مبانی اسلامی کارگری افتخار بزرگی است افزود : کارگران مخلص، علاوه بر کسب روزی پاک، کارشان عبادت محسوب می شود.

وی همچنین با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران گفت:اگر مسئولی می تواند کاری برای کارگران انجام دهد کوتاهی نکند تا حق و دینی به گردن نداشته باشد .

امام جمعه موقت بیرجند ضمن گرامیداشت یاد و نام علامه شهید استاد مرتضی مطهری و تبریک روز معلم به معلمان ، معلمی را فرصتی دانست که هرکسی شایسته آن نیست و باید قدردان این فرصت بود.

حجت الاسلام مشرفی، همچنین به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت : مسئولان مذاکرات را به جدیت پیگیری می کنند و رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت هم پشتیبان تیم مذاکره کننده هستند.

امام جمعه موقت بیرجند با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های کشورمان استفاده کنیم، گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید دارند حل مشکلات اقتصادی ما از لوزان و خارج از کشور نیست.

حجت الاسلام مشرفی افزود :با تدبیر و همت عمومی و همگانی و با امکانات داخل کشور مشت محکمی بر دهان استکبار مي زنيم.روز عقیدتی سیاسی، روز جهانی ماما و سالروز وفات حضرت زینب (س)، از جمله مناسبت هایی بود که امام جمعه موقت بیرجند به آنها اشاره کرد.

انتهای پیام/د


برچسب ها: رجب ، فضیلت ، بیرجند ، خراسان ، جنوبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.