رئیس کمیته داوری فدراسیون کاراته گفت: نخستین برنامه‌ای که برای کمیته داوران کاراته داریم، اعزام به کلینیک داوری غرب آسیا است که خرداد ماه برگزار می‌شود.

کلینیک داوری غرب آسیا خرداد ماه برگزار می‌شود/ بانوان بیشتر از مردان اعزام می‌شوندجواد سلیمی رئیس کمیته داوران فدراسیون کاراته در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، از اعزام داوران بانوان کاراته به کلینیک داوری خبر داد و بیان داشت: اولین برنامه‌ای که برای کمیته داوران و بانوان داور کاراته داریم اعزام به کلینیک داوری غرب آسیا است که شامل 15 نفر از بانوان و5 نفر از مردان هستند.

وی در ادامه افزود: دلیل اینکه تعداد بانوان 3 برابر داوران مرد است این است که 2 سال است که بانوان اعزام نشدند و دلیل عدم اعزام نیز شرایط حجاب بود که تصویب نشده بود.

وی در ادامه افزود: لذا به همین دلیل امسال بانوان بیشتری را اعزام می‌نمائیم که هم 2 سال عدم حضور بانوان جبران شود و هم اینکه اولین درجه آسیایی‌شان را کسب نمایند.

سلیمی تصریح داشت: تاریخ کلینیک داوری از تاریخ  هجدهم خرداد ماه (18/03/94) لغایت بیست و پنجم خرداد ماه (25/03/94) است و داورانی که نمرات بالایی را در امتحان داوری کسب نمودند و توسط شورای داوران انتخاب شدند به این کلینیک اعزام می‌شوند.

رئیس کمیته داوران فدراسیون کاراته خاطر نشان کرد: قبل از اعزام یک کلاس آموزشی برای این عزیزان برگزار کنیم و همچنین امتحان به زیان انگلیسی که بتوانیم پیش از اعزام شرایط حضورشان را مساعد نمائیم و کسانی که اعزام می‌شوند هم با نحوه امتحان آشنا شوند و هم اگر مشکل و ایرادی دارند برطرف شود و بتوانند با دست پر به مهین بازگردند و موفق به کسب درجه آسیایی شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار