كاراته كای سنگین وزن تیم بانوان دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: رقابتهای جام باشگاههای آسیا و مدال طلا تموم شد و نباید غرق در این مدال و موفقیت شوم. باید به فكر كسب بهترین نتیجه در مسابقات آتی باشم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،  حمیده عباسعلی ضمن بیان مطلب فوق گفت: این مسابقات خیلی خوب بود برای كسب آمادگی پیش از حضور در مسابقات آسیایی. كم و بیش حریفان آسیایی ما د این مسابقات حضور داشتند و من نتیجه خوبی گرفتم.

وی افزود: با صددرصد آمادگی به این رقابتها نرفته بودم ولی وضعیت آمادگی خوب داشتم. قبل از مسابقات 4 مرحله اردو داشتیم و سمانه خوشقدم در آماده سازی تیم نقش مهمی داشت.

عباسعلی ادامه داد: از اینكه لطف خداوند شمال حال من شد و توانستم سال 94 را هم با طلا آغاز كنم، شكرگذارم. اما من دنبال هدفهای بعدی هستم كه باید برای بدست آوردن آن تلاش كرده و نتیجه گذشته را تكرار كنم.

وی در مورد رقابتهای جام باشگاههای آسیا گفت: ازبكستانی ها خیلی بهتر از دوره های گذشته بودند اما چون میزبان مسابقات بودند داوری خیلی به نفع آنها و علیه تیم ما بود. 

عباسعلی در مورد مبارزات كومیته تیمی و كسب مدال نقره گفت: كومیته تیمی آخرین بازی بود. در كل ما نتیجه خوبی از مسابقا گرفته بودیم و می خواستند به هر نحوی ازبكستان را برنده كنندكه این اتفاق هم افتاد. هیچوقت دوست ندارم از ناداوری صحبت كنم ولی در كومیته تیمی ناداوری كاملا مشهود بود.

وی با اشاره به اینكه هدف بعدی اش حضور در مسابقات آسیایی است ، بیان كرد: من تلاش می كنم بهترین نتیجه در ژاپن و خوشرنگ ترین مدال را بدست آورم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار